A UPS Daniel Carrerát nevezte ki a UPS Europe elnökévé
Új szerepében Carrera felel a vállalat európai leányának működéséért és több mint 50.000 UPS munkatárs munkájáért Európa 56 országában és területén. A világjárvány során a régió a UPS hálózat egyik globális központjaként tovább fejlődött, kielégítve az e-kereskedelem folyamatosan növekvő igényeit, illetve létfontosságú szerepet töltve be az oltások Európából Ázsiába, Közel-Keletre, Észak-Amerikába és Afrikába történő szállításában.
A spanyol születésű Carrera a UPS Europe második európai elnöke. Számos vezető tisztséget töltött be Európában, legutóbb a vállalat nyugat-európai régiójának volt az elnöke, valamint a sokszínűség és befogadás nemzetközi vállalati nagyköveteként tevékenykedett. E tisztségeiben kulcsszerepe volt a régió 2 milliárd dolláros, ötéves beruházási ciklusának végrehajtásában. Ennek során a UPS Europe növelte a csomagfeldolgozás és kiszállítás sebességét, valamint kapacitását, hogy kielégíthesse az e-kereskedelem, az egészségügyi ügyfelek és a határokon átnyúló kereskedelem megnövekedett igényeit.
Mielőtt csatlakozott a UPS-hez, Carrera a Menlo Worldwide nemzetközi szállítmányozási szolgáltató európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának globális ügyféligazgatója volt. Miután a UPS 2005-ben felvásárolta a céget, a szakember felügyelte a Menlo Worldwide és a UPS Supply Chain Solutions értékesítési csapatainak sikeres integrációját.
Az új vezető úgy látja, a UPS-nek Európában is fontos szerepe lesz a kontinens pandémia utáni, fenntartható kilábalásában. A vállalat egészségügyi hálózatai, melyet jelenleg a koronavírus-vakcinák célba juttatását végzik, a jövő növekvő biológiai gyógyászati piacait is ellátják majd. Szerinte folyamatosan növekszik az igény a technológia-vezérelt, hőmérséklet kontrollált ellátási lánc megoldások iránt, és a UPS bebizonyította, hogy gyorsan képes a különleges igényeknek megfelelni ebben a szektorban is. A szakember a legkülönbözőbb szektorokban tevékenykedő ügyfelek támogatásának kulcsát a digitalizáció felgyorsításában látja, és abban, hogy ellenálló globális ellátási láncokat és valóban alacsony karbonlábnyomú gazdaságot építsenek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >A Shein európai egységének árbevétele elérte a mintegy 7,7 milliárd eurót
A Shein divatplatform tavaly 7,68 milliárd eurós bevételt generált Európában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >