A United Biscuits egészségesebb nassolnivalókat gyárt

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 01. 00:00

Korábbi döntésének megfelelően a United Biscuits (UB) csökkentette a hozzáadott zsírt egyik népszerű márkájában a Hula Hoopsban.

 A Hula Hoops a zacskós chips piac
leggyorsabban fejlődő terméke, a UB évente 102,85 millió euró értékben
forgalmazza. Az egészségesebb snack piac is gyorsan fejlődik, jelenleg évi 113
millió euró forgalmat bonyolít, ide szeretne betörni a UB.

Júniustól a rízsből, kukoricából és búzából készült Hula
Hoops-szal találkozhatnak a vásárlók, akiket 2,2 millió eurós reklámkampány is
megpróbál meggyőzni a termék egészségre gyakorolt jótékony hatásáról.


Márciusban a gyár több korábbi termékét is átpozícionálta az
egészésgesebb kategóriában, csökkentették a hozzáadott zsírt, a Hula Hoops
például 80 százalékkal kevesebb zsírt tartalmaz, mint 2005-ben. A többi
terméken, például a Skips-en és a Discos-n a megváltozott csomagolás hívja fel
a vásárlók figyelmét a csökkentett zsírtartalomra. 

 

Kapcsolódó cikkeink