A United Biscuits egészségesebb nassolnivalókat gyárt
Korábbi döntésének megfelelően a United Biscuits (UB) csökkentette a hozzáadott zsírt egyik népszerű márkájában a Hula Hoopsban.
A Hula Hoops a zacskós chips piac
leggyorsabban fejlődő terméke, a UB évente 102,85 millió euró értékben
forgalmazza. Az egészségesebb snack piac is gyorsan fejlődik, jelenleg évi 113
millió euró forgalmat bonyolít, ide szeretne betörni a UB.
Júniustól a rízsből, kukoricából és búzából készült Hula
Hoops-szal találkozhatnak a vásárlók, akiket 2,2 millió eurós reklámkampány is
megpróbál meggyőzni a termék egészségre gyakorolt jótékony hatásáról.
Márciusban a gyár több korábbi termékét is átpozícionálta az
egészésgesebb kategóriában, csökkentették a hozzáadott zsírt, a Hula Hoops
például 80 százalékkal kevesebb zsírt tartalmaz, mint 2005-ben. A többi
terméken, például a Skips-en és a Discos-n a megváltozott csomagolás hívja fel
a vásárlók figyelmét a csökkentett zsírtartalomra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adventi élelmiszer-biztonsági vizsgálatot rendelt el a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

