A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében, köszönhetően az olyan márkái, mint a Dove, a Hellmann’s és a Magnum iránt megnövekedett keresletnek.
A londoni tőzsdén jegyzett vállalat 4,5%-os értékesítési növekedést (USG) ért el 2023-hoz képest, a mennyiségi növekedés pedig 3,6%-ra emelkedett. Az összárbevétel 1,3%-kal nőtt és 2024 szeptember végéig elérte a 12,7 milliárd fontot – számolt be a Grocery Gazette a vállalat által kiadott közleményre hivatkozva.
A vállalat különösen erős növekedést tapasztalt a jégkrém üzletágban, ahol az értékesítés 9,8%-kal, a mennyiségi forgalom pedig 6,7%-kal bővült, míg a táplálkozási üzletágban enyhe, 1,5%-os növekedés látható.
Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta, hogy az eladások növekedésének hajtómotorját a legerősebb márkák – így a Dove, a Liquid I.V., a Comfort és a Magnum – jelentették. Ezek a márkák különösen jól teljesítettek: értékesítésük 5,4%-kal nőtt, amit a mennyiségi forgalmuk 4,3%-os bővülése táplált. A szakember hangsúlyozta, hogy a vállalat a Knorr és a Hellmann’s márkákat is magában foglaló táplálkozási üzletágra összpontosít azzal a céllal, hogy visszanyerje versenyképességét e területen, hozzátéve, hogy a nedves ízesítők és szószok versenyképességének javítása különösen fontos.
Az Unilever jelezte, hogy a teljes évre vonatkozó várakozásai változatlanok, és biztos abban, hogy a növekedés mértéke elérheti a 3-5%-ot.
A jégkrém-üzletág leválasztása 2025 végéig fejeződik be.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >