A Twisto a Mastercard segítségével a régióban elsőként cseréli virtuálisra hagyományos bankkártyáit
A cseh Twisto 2025 után csak virtuális bankkártyát ad majd a felhasználói fiókok mellé, mert úgy vélik, a hagyományos bankkártyával történő fizetés ideje lejárt. A folyamat felgyorsításában a Mastercard segíti a fintech vállalatot, melyet elsők között látott el Digital First tanúsítvánnyal. A Twisto ügyfelek mostantól az alkalmazással együtt virtuális kártyát kapnak, és amennyiben plasztikot is szeretnének, azt külön kell igényelniük. Ezzel a Twisto egy olyan modern és elegáns megoldást tesz elérhetővé a Mastercard kártyák iránt érdeklődők számára, amelyen kártyaszámot, nevet és cvc kódot sem találunk.
„Itt van a jövő! A fizikai kártyák létezése megegyezik a készpénz, valamint a múlt századi technológiák és eszközök létezésével. A Mastercarddal együtt segítünk a cseh ügyfeleknek a mobilfizetés elsajátításában. Örülünk, hogy sok év után az innovatív fizetési megoldások szinonimájává váltunk, és meghatározzuk a jövőbeli trendeket. A Digital First tanúsítvány egy megerősítés számunkra, hogy jó úton haladunk” – mondja Michal Šmída, a Twisto alapítója és ügyvezető igazgatója.
„A Mastercard itthon is elkötelezett, hogy a felhasználók megismerjék a virtuális bankkártyák előnyeit. Erre már több jól működő példa van, de jelenleg több szolgáltatóval is azon dolgozunk, hogy hamarosan a Twistóéhoz hasonló Digital First megoldásokat adhassunk a magyar felhasználók kezébe.” – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Twisto március elején kezdte el bevezetni a virtuális kártyákat a cseh és a lengyel ügyfelek számára, melyeket saját felhasználói fiókjukon keresztül aktiválhatnak. Május 4-től minden ügyfél automatikusan virtuális kártyát kap, mely könnyen hozzáadható a Google Pay vagy az Apple Pay alkalmazáshoz a Twisto mobilalkalmazáson keresztül. A Digital First tanúsítványnak köszönhetően a vállalatnak egyáltalán nem kell plasztik kártyákat kibocsátania. Azok, akik mégsem tudnak fizikai kártya nélkül élni, kapnak egy kártyát, aminek hátoldalán szerepel a nevük vagy akár becenevük, valamint a kártya száma. A kártya nem tartalmaz CVC biztonsági kódot, ami így lopás esetén megnehezíti az online visszaélést. Az, hogy a kártyán szereplő név a kártyabirtokos tényleges neve vagy beceneve, teljes mértékben az ügyfél döntésén múlik. „A digitális korban, amikor a mobiltelefonunk gyakorlatilag a kezünkhöz nőtt, egyes dolgoknak már nincs értelme a gyakorlatban. A Twisto kártyák hamarosan egyedi és letisztult dizájnt kapnak. A Twistónál az innovációkat mindig a biztonságra alapoztuk. A kártya adatai biztonságban vannak a felhasználói fiókokban. amelyet jelszó, ujjlenyomat vagy arcfelismerési funkció véd” – tette hozzá Šmída.
„A készpénzmentes fizetés egyszerű, gyors és mindenekelőtt biztonságos. Amikor a csehek 85%-a rendelkezik okostelefonnal, és közülük minden ötödik rendszeresen használja azt fizetésre is, a következő logikus lépés a virtuális kártyákra való áttérés. Örülünk, hogy a Twisto ügyfelei, akik közép-Európában a modern fizetési módok úttörői, az elsők között használhatják majd ezeket” – mondta Michal Čarný, a Mastercard Cseh Köztársaságért és Szlovákiáért felelős vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményesek a ragadós száj- és körömfájás kapcsán megtett intézkedések
Eredményesek a magyar járványvédelmi intézkedések a ragadós száj- és körömfájás…
Tovább olvasom >Tovább ronthat a száj- és körömfájás-járvány a bolti árakon?
Ötven év után ismét megjelent Magyarországon a száj- és körömfájás,…
Tovább olvasom >Nagy István: az elmúlt években tudatosan segítettük az állattartókat a járványok és állatbetegségek megelőzésében
A Magyarországon forgalomba kerülő állati eredetű élelmiszerek teljesen biztonságosak és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >