A tudatos vásárlók új kedvencei a Shell shopokban – Folyamatosan bővülő Shell Café saját márkás termékcsalád

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 12. 12. 10:07

2021 augusztusi bevezetése óta a Shell Café egyre ismertebb és kedveltebb márka a magyar vásárlók körében. Az útközben energiáinkat feltöltő Shell Café kávék, szendvicsek és péksütemények mellett az idén megjelentek a polcokon a Shell Café saját márkás termékei is, köztük a zabszeletek, a sós rágcsálnivalók és a vitaminvizek.

A Shell hosszú távú piaci stratégiája, hogy minél több vásárló megismerje és megkedvelje a prémium minőségű Shell Café márka termékeit, nemcsak a kávé és a fast food kategóriákban, hanem önálló brandként több más árukategóriában is.  A vállalat stratégiai célja egy egyre növekvő fogyasztói igény, a jó ár/érték arányú saját márkás termékek iránti emelkedő keresletre adott válasz. „A vevők színvonalas terméket keresnek, jó áron. A Shell Café termékek egyszerre kedvező árfekvésűek, és képviselik a Shelltől már megszokott magas minőséget” – mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Zrt. convenience retail menedzsere.

A Shell Café saját márkás termékcsaládja idén jelent meg a Shell állomások shopjaiban. Először a ropi és vitaminvizek, majd egy szélesebb termékkínálat részeként a snack kategóriában a sós magvak: az aranybarnára pörkölt, ropogós kesudió, a karakteres ízvilágú földimogyoró, az enyhén sózott amerikai mandula, valamint a természetesen intenzív ízű pisztácia bukkantak fel a polcokon. A finom és tápláló zabszeletek pedig kiolthatják a délután támadó éhséget vagy edzés előtt segíthetnek felturbózni energiaszintünket. A Shell Café zabszelet három különböző ízben kapható: banános zabszelet; kókuszos zabszelet; meggyízű mandulás zabszelet.

Az autóban vagy otthon egyaránt fogyasztható kiváló minőségű, ízletes rágcsálnivalók bevezetése után a Shell a saját márkás termékek körének folyamatos bővítését tervezi a trendeknek és a vásárlói igényeknek megfelelően. (x)

Kapcsolódó cikkeink