A tudatos vásárlók új kedvencei a Shell shopokban – Folyamatosan bővülő Shell Café saját márkás termékcsalád
2021 augusztusi bevezetése óta a Shell Café egyre ismertebb és kedveltebb márka a magyar vásárlók körében. Az útközben energiáinkat feltöltő Shell Café kávék, szendvicsek és péksütemények mellett az idén megjelentek a polcokon a Shell Café saját márkás termékei is, köztük a zabszeletek, a sós rágcsálnivalók és a vitaminvizek.
A Shell hosszú távú piaci stratégiája, hogy minél több vásárló megismerje és megkedvelje a prémium minőségű Shell Café márka termékeit, nemcsak a kávé és a fast food kategóriákban, hanem önálló brandként több más árukategóriában is. A vállalat stratégiai célja egy egyre növekvő fogyasztói igény, a jó ár/érték arányú saját márkás termékek iránti emelkedő keresletre adott válasz. „A vevők színvonalas terméket keresnek, jó áron. A Shell Café termékek egyszerre kedvező árfekvésűek, és képviselik a Shelltől már megszokott magas minőséget” – mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Zrt. convenience retail menedzsere.
A Shell Café saját márkás termékcsaládja idén jelent meg a Shell állomások shopjaiban. Először a ropi és vitaminvizek, majd egy szélesebb termékkínálat részeként a snack kategóriában a sós magvak: az aranybarnára pörkölt, ropogós kesudió, a karakteres ízvilágú földimogyoró, az enyhén sózott amerikai mandula, valamint a természetesen intenzív ízű pisztácia bukkantak fel a polcokon. A finom és tápláló zabszeletek pedig kiolthatják a délután támadó éhséget vagy edzés előtt segíthetnek felturbózni energiaszintünket. A Shell Café zabszelet három különböző ízben kapható: banános zabszelet; kókuszos zabszelet; meggyízű mandulás zabszelet.
Az autóban vagy otthon egyaránt fogyasztható kiváló minőségű, ízletes rágcsálnivalók bevezetése után a Shell a saját márkás termékek körének folyamatos bővítését tervezi a trendeknek és a vásárlói igényeknek megfelelően. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >