Új íz alkotására invitálja a fogyasztókat a Tropicana

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 05. 09:03

A Tropicana a fogyasztókkal kíván együttműködni következő gyümölcslé-ízének megalkotásában.

Az új kampányban egy kiválasztott pályázó talál ki egy új terméket, amelyből 170 limitált kiadású palackot osztanak szét.

A sikeres pályázó a Tropicana Master of Orange Nathalie Leenknecht-tel, a gyümölcslé-márka hivatásos szuperkóstolójával együtt fogja az italt kifejleszteni, akinek ízlelőbimbóit az FMCG-óriás 1 millió fontra biztosította.

A Tropicanaval immár 19. éve együtt dolgozó Leenknecht megtiszteltetésnek érzi, hogy a márka biztosította ízlelőbimbóit, amelyek lehetővé tették, hogy ennyi éven keresztül a legjobb minőségű gyümölcsleveket fejlessze.

A szakember elmondta, hogy rengeteg apróság és technika van, amelyet ő és a csapat minden egyes Tropicana tételbe beletesz annak érdekében, hogy az a sokak által ismert és szeretett itallá váljon, hogy most kifejezetten nagy öröm szmára, hogy valakinek ezt első kézből megmutathatja.

A Tropicana adatai szerint ötből négy brit felnőtt fogyaszt friss narancslevet, míg ez a szám a Z- és az Y-generáció (18-34 évesek) körében már tízből kilenc. Egy átlagos brit felnőtt évente 104 pohárnyi narancslevet iszik.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink