Új íz alkotására invitálja a fogyasztókat a Tropicana
A Tropicana a fogyasztókkal kíván együttműködni következő gyümölcslé-ízének megalkotásában.
Az új kampányban egy kiválasztott pályázó talál ki egy új terméket, amelyből 170 limitált kiadású palackot osztanak szét.
A sikeres pályázó a Tropicana Master of Orange Nathalie Leenknecht-tel, a gyümölcslé-márka hivatásos szuperkóstolójával együtt fogja az italt kifejleszteni, akinek ízlelőbimbóit az FMCG-óriás 1 millió fontra biztosította.
A Tropicanaval immár 19. éve együtt dolgozó Leenknecht megtiszteltetésnek érzi, hogy a márka biztosította ízlelőbimbóit, amelyek lehetővé tették, hogy ennyi éven keresztül a legjobb minőségű gyümölcsleveket fejlessze.
A szakember elmondta, hogy rengeteg apróság és technika van, amelyet ő és a csapat minden egyes Tropicana tételbe beletesz annak érdekében, hogy az a sokak által ismert és szeretett itallá váljon, hogy most kifejezetten nagy öröm szmára, hogy valakinek ezt első kézből megmutathatja.
A Tropicana adatai szerint ötből négy brit felnőtt fogyaszt friss narancslevet, míg ez a szám a Z- és az Y-generáció (18-34 évesek) körében már tízből kilenc. Egy átlagos brit felnőtt évente 104 pohárnyi narancslevet iszik.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az…
Tovább olvasom >Több száz üzlet nyitását tervezi a Lidl az Egyesült Királyságban
Rendezvénysorozatra invitálja a vállalkozókat a brit Lidl, amely több száz…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 3,6 százalékkal nőtt
Májusban a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >MBH Bank: Bíztató kilátások a kereskedelmi ágazatban – ágazati kitekintő
Májusban lényegében stagnált a kiskereskedelmi forgalom, a benzinkutak forgalma nélkül…
Tovább olvasom >KPMG: Szigorúbb szabályok jönnek a fenntarthatóság és az emberi jogok területén
Megjelent a fenntarthatósággal kapcsolatos vállalati átvilágításról szóló európai uniós irányelv,…
Tovább olvasom >