Új íz alkotására invitálja a fogyasztókat a Tropicana
A Tropicana a fogyasztókkal kíván együttműködni következő gyümölcslé-ízének megalkotásában.
Az új kampányban egy kiválasztott pályázó talál ki egy új terméket, amelyből 170 limitált kiadású palackot osztanak szét.
A sikeres pályázó a Tropicana Master of Orange Nathalie Leenknecht-tel, a gyümölcslé-márka hivatásos szuperkóstolójával együtt fogja az italt kifejleszteni, akinek ízlelőbimbóit az FMCG-óriás 1 millió fontra biztosította.
A Tropicanaval immár 19. éve együtt dolgozó Leenknecht megtiszteltetésnek érzi, hogy a márka biztosította ízlelőbimbóit, amelyek lehetővé tették, hogy ennyi éven keresztül a legjobb minőségű gyümölcsleveket fejlessze.
A szakember elmondta, hogy rengeteg apróság és technika van, amelyet ő és a csapat minden egyes Tropicana tételbe beletesz annak érdekében, hogy az a sokak által ismert és szeretett itallá váljon, hogy most kifejezetten nagy öröm szmára, hogy valakinek ezt első kézből megmutathatja.
A Tropicana adatai szerint ötből négy brit felnőtt fogyaszt friss narancslevet, míg ez a szám a Z- és az Y-generáció (18-34 évesek) körében már tízből kilenc. Egy átlagos brit felnőtt évente 104 pohárnyi narancslevet iszik.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >