A trade marketing jövője – merre tartunk?
Hogy alakul az in-store marketing szerepe itthon és külföldön? Vajon valóban veszélyben vannak a fizikai boltok Nyugat-Európában és az USA-ban?
Itthon mikor jut el oda a digitális kereskedelem, hogy már veszélyeztesse az igazi üzletekben történő eladást?
Az olyan online óriások, mint az Amazon vagy az Alibaba miért nyitnak fizikai üzleteket? Megéri ez nekik?
Szakértők szerint azok a cégek lesznek a nyerők, akik felfogják, hogy a hálózatukhoz nem csak hozzá kell „biggyeszteni” valami online-t, hanem koncepcióban össze kell gyúrják a fizikai és internetes eladást.
Mindehhez mit adhat a trade marketing?
A vásárlók, a shopper experience még fontosabb lesz, mint valaha. Az erről szóló kutatás, a szegmentáció, a vevőket bevonzó üzenetek, a lojalitás, technikai újdonságok bevetése… on+offline módon mind a marketing és elsősorban a trade marketing feladata lesz.
Ezekről az izgalmas kérdésekről mesélnek meghívott vendégeink, külföldi és hazai gyakorlati példákon keresztül.
Előadóink:
Csillag-Vella Rita tanácsadó
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary
A klubülés időpontja és helyszíne:
2019. november 14. csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti
Az év utolsó klubülése rendkívüli esemény, hiszen ez egyben a magyar POPAI POP Awards 2019 verseny ünnepélyes díjkiosztója is, amelyre a szakmai program végén kerül sor.
A nevezők a tapolcai Business Days konferencián állították ki innovatív és hatékony displayeiket, ahol a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték a pályamunkákat.
Az eredményhirdetésen kiderül, hogy mely kategóriagyőztesek munkái vehetnek részt a düsseldorfi Euroshop világkiállításon 2020 februárjában a POPAI Global Awards versenyen, a nemzeti győztesek viadalán, amelyen korábban már két alkalommal is született magyar kategória győzelem!
Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot a következő linken 2019. november 11-ig.
Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételt biztosítani.
2020-re használd ki az Early bird kedvezmény!
Több okból is érdemes még idén kiváltani a 2020-as klubtagságot:
ha 2019. december 15-ig átutalod a tagdíjat, 10% kedvezményt kapsz az éves tagdíj árából!
Kérjük, töltsd ki az éves a jelentkezési lapot az alábbi linken!
Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 06 26 310-684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >