A Tork horeca-nagykövete
Sipos Norbert, a Lajvér Bisztró konyhafőnöke lett a Tork horeca-nagykövete. Franciaországban töltött közel egy évtizedes tapasztalatát hozta haza csomagjában a szekszárdi borvidék szívében található Szálkára.
„Konyhafőnökként számomra a higiéniai termékeknél a 3 fő szempont a termékek minősége, költséghatékonysága és adagolhatósága. Fontos, hogy egy beszállító több feladatra is megoldást kínáljon. Ebben a Tork verhetetlen. A Bisztró konyhájából száműztük a hagyományos konyharuhákat, melyek magas tisztítási költségeik mellett többszöri használat után kevésbé higiénikusak. Naponta egy eldobható Tork séfkendővel dolgozom – ezen még a fácánlevest is tudjuk szűrni, illetve a forró serpenyőt is bátran foghatjuk vele, mert 250 fokig hőálló. A konyhában általában helyszűkében vagyunk, ezért kézenfekvő, hogy a séfkendő adagolóját mágnessel is tudjuk rögzíteni az inoxfelületekre, például a hűtőre. Hordozható állványon tartjuk a kék törlőpapírt, amely nem szakad, nem szöszöl, így a folyadékok gyors felitatása, húsok lecsepegetése mellett még a forró serpenyő kitörlésére vagy a nedves petrezselyem kifacsarására is alkalmas. Tálalásnál és a vendégtérben egyaránt adagolós Xpressnap szalvétát használunk, ami higiénikusan, egyszerre csak 1 szalvétát adagol minden alkalommal. A kézmosáshoz fertőtlenítő folyékony szappant és könyökkaros Tork adagolót választottunk, majd laponként adagolható Reflex papírral törlünk kezet.” (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál…
Tovább olvasom >Körforgásos gyártás, pazarlásmentes tervezés: a higiéniai piacon nem csak üres jelszó a fenntarthatóság
A vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a környezettudatos működésre, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >