A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán különleges édesség iránt. A Lidl polcain megjelent dubaji csoki már most az idei szezon slágerédességének számít. A hatalmas keresletre való tekintettel az áruházlánc kénytelen volt vásárlási korlátozást bevezetni: egy vásárló legfeljebb két dobozzal vihet haza ebből az egzotikus finomságból.

A Lidlben nagy rá az érdeklődés
Az édesség azonban nem tartozik az olcsó termékek közé: a Lidlben 2499 forintba kerül egy 100 grammos kiszerelés, ami kilogrammonként közel 25 ezer forintot jelent. Összehasonlításként: a rivális Aldiban is elérhető hasonló csoki, ahol egy 90 grammos szelet 1499 forintba, egy kisebb, 30 grammos pedig 499 forintba kerül.
TikTok és a dubaji csoki világhódítása
A dubaji csoki őrületért nagyban felelősek a közösségi média influenszerei, akik TikTok-videóikban egymást túllicitálva reklámozzák a különleges édességet. A krémes finomságot tartalmazó posztokat milliók nézik világszerte, így nem csoda, hogy az édesség szinte pillanatok alatt vált nemzetközileg keresetté.
De mi is ez a különleges csoki, ami ekkora felhajtást okozott? A dubaji csokit pisztáciapaszta és knafeh keverékével töltik meg. A knafeh egy hagyományos Földközi-tenger menti arab desszert, amelyben olvadt sajt található, amit ropogós kataifi-tésztával ötvöznek. Az egészet cukros sziruppal öntik le, amit gyakran rózsavízzel ízesítenek. A csoki különleges textúrájának köszönhetően egyszerre roppanós, ragacsos és nyúlós – ez a kombináció az, ami ellenállhatatlanná teszi.
Szaloncukor változatban is kapható
A karácsonyi hangulat jegyében a dubaji csoki szaloncukros változatban is megjelent. Ez tovább fokozza az édesség népszerűségét, hiszen a magyar családok előszeretettel akasztanak ilyen különleges finomságokat a karácsonyfájukra.
Az idei karácsonyi édesség trendje tehát egyértelműen a dubaji csokié. Kérdés, hogy a hatalmas kereslet mellett meddig lesz elérhető a boltok polcain, és hogy a TikTok őrülete vajon tartós marad-e a jövő évben is.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >