A Theodora ásványvíz adománnyal segíti a Centrál Színházat
A Balaton-felvidék ásványvize 2,5 millió forintos adománnyal támogatja a koronavírus-járvány miatt átmenetileg leállni kényszerült Centrál Színházat. A Theodora kezdeményezésére elindult a Mesél a Balaton elnevezésű online projekt is; június végéig többek között Básti Juli és Papp János társulati tagok olvasnak fel érdekes balatoni legendákat a nagyközönségnek.
Az elmúlt hónapok eseményei nagy hatással voltak a hazai kulturális élet működésére is, a járványhelyzet miatt várhatóan a veszélyhelyzet elmúltáig a színházakban legördült a függöny. A művészeteket pártoló Theodora a bevételkiesés miatti nehézségek enyhítésére 2,5 millió forint támogatást nyújt a fővárosi Centrál Színház számára.
„A Theodora régóta szívügyének tekinti a kultúra és a művészetek támogatását, jelen helyzetben pedig kifejezetten fontos, hogy érdemi segítséget nyújtsunk a bajba jutottaknak. Külön öröm számunkra, hogy a társulat segítségével a színház nélkül maradt nézőknek is kedvezhetünk, akik a balatoni legendákon keresztül felfedezhetik a magyar tenger egy kevésbé ismert oldalát” – mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingigazgatója.
A márka felkérésére a színház társulatának tagjai online felolvasást is indítanak Mesél a Balaton címmel, amelynek keretén belül hétről hétre elmesélnek egy balatoni legendát Lipták Gábor Aranyhíd című könyvéből. A Balaton-felvidéken fakadó ásványvíz otthonáról szóló történeteket Básti Juli, Schmidt Sára, Sztarenki Dóra, Mészáros András, Fehér Tibor és Papp János színművészek előadásában hallgathatja meg a közönség a Theodora ásványvíz, illetve a Centrál Színház Facebook oldalán.
„A Theodora felajánlása bizonyította számunkra, hogy tényleg egy hajóban evezünk. A márka ásványvizet, mi meséket kínálunk az arra szomjazóknak, és ezt mindketten sokak örömére tesszük. A színház és a nézőink nevében is nagyon hálásak vagyunk a segítségükért” – tette hozzá Puskás Tamás, a Centrál Színház igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >