A Theodora ásványvíz adománnyal segíti a Centrál Színházat
A Balaton-felvidék ásványvize 2,5 millió forintos adománnyal támogatja a koronavírus-járvány miatt átmenetileg leállni kényszerült Centrál Színházat. A Theodora kezdeményezésére elindult a Mesél a Balaton elnevezésű online projekt is; június végéig többek között Básti Juli és Papp János társulati tagok olvasnak fel érdekes balatoni legendákat a nagyközönségnek.
Az elmúlt hónapok eseményei nagy hatással voltak a hazai kulturális élet működésére is, a járványhelyzet miatt várhatóan a veszélyhelyzet elmúltáig a színházakban legördült a függöny. A művészeteket pártoló Theodora a bevételkiesés miatti nehézségek enyhítésére 2,5 millió forint támogatást nyújt a fővárosi Centrál Színház számára.
„A Theodora régóta szívügyének tekinti a kultúra és a művészetek támogatását, jelen helyzetben pedig kifejezetten fontos, hogy érdemi segítséget nyújtsunk a bajba jutottaknak. Külön öröm számunkra, hogy a társulat segítségével a színház nélkül maradt nézőknek is kedvezhetünk, akik a balatoni legendákon keresztül felfedezhetik a magyar tenger egy kevésbé ismert oldalát” – mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingigazgatója.
A márka felkérésére a színház társulatának tagjai online felolvasást is indítanak Mesél a Balaton címmel, amelynek keretén belül hétről hétre elmesélnek egy balatoni legendát Lipták Gábor Aranyhíd című könyvéből. A Balaton-felvidéken fakadó ásványvíz otthonáról szóló történeteket Básti Juli, Schmidt Sára, Sztarenki Dóra, Mészáros András, Fehér Tibor és Papp János színművészek előadásában hallgathatja meg a közönség a Theodora ásványvíz, illetve a Centrál Színház Facebook oldalán.
„A Theodora felajánlása bizonyította számunkra, hogy tényleg egy hajóban evezünk. A márka ásványvizet, mi meséket kínálunk az arra szomjazóknak, és ezt mindketten sokak örömére tesszük. A színház és a nézőink nevében is nagyon hálásak vagyunk a segítségükért” – tette hozzá Puskás Tamás, a Centrál Színház igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Ezekért a termékekért rohamoznák meg a boltokat, ha jönne egy katasztrófa
A koronavírus-járvány tanulsága alapján fontos felkészülni a váratlan eseményekre, legyen…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A Fonyódi Ásványvíz Kft. nem szünteti meg az ásványvízmárkát, csak átmenetileg szünetelteti a gyártást
A Fonyódi Ásványvíz Kft. 2024. február elsejével ideiglenesen felfüggesztette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KPMG: Szigorúbb szabályok jönnek a fenntarthatóság és az emberi jogok területén
Megjelent a fenntarthatósággal kapcsolatos vállalati átvilágításról szóló európai uniós irányelv,…
Tovább olvasom >Megállni látszik a drasztikus drágulás a magyar bútorpiacon
Az elmúlt időszakban a magyar bútorpiacon megfigyelhető drasztikus drágulás üteme…
Tovább olvasom >SPAR: Új brand született – Zsárizsi, a sertés párizsi
A SPAR piacra dobott egy új párizsit Zsozé Atyával karöltve.…
Tovább olvasom >