A The Hut Group megveszi a Dermstore online szépségápolási céget

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 01. 25. 13:43

A komoly növekedésben lévő The Hut Groupnak adja el a Target Corp. 2013-ban szerzett bőr- és szépségápolási cégét. A brit e-kereskedelmi cég 350 millió dollárért vásárolja meg a Dermstore.comot, az Egyesült Államok első számú, tisztán minőségi bőrápolási és különleges szépségápolási márkákat kínáló e-kereskedőjeként számontartott vállalatot.
A megállapodás épp a Target nagy szépségápolási kezdeményezésének elindulásakor született. A lánc novemberben egyezett meg az Ulta Beautyval arról, hogy országszerte több száz üzletében – és online is – Ulta kozmetikai és bőrápolási márkaüzletek létesülnek.

Az akvizíció segítheti a brit vállalatot saját szépségápolási márkái növekedésének felgyorsításában az amerikai piacon.

Kapcsolódó cikkeink