A The Hut Group megveszi a Dermstore online szépségápolási céget
A komoly növekedésben lévő The Hut Groupnak adja el a Target Corp. 2013-ban szerzett bőr- és szépségápolási cégét. A brit e-kereskedelmi cég 350 millió dollárért vásárolja meg a Dermstore.comot, az Egyesült Államok első számú, tisztán minőségi bőrápolási és különleges szépségápolási márkákat kínáló e-kereskedőjeként számontartott vállalatot.
A megállapodás épp a Target nagy szépségápolási kezdeményezésének elindulásakor született. A lánc novemberben egyezett meg az Ulta Beautyval arról, hogy országszerte több száz üzletében – és online is – Ulta kozmetikai és bőrápolási márkaüzletek létesülnek.
Az akvizíció segítheti a brit vállalatot saját szépségápolási márkái növekedésének felgyorsításában az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >