A The Hut Group megveszi a Dermstore online szépségápolási céget
A komoly növekedésben lévő The Hut Groupnak adja el a Target Corp. 2013-ban szerzett bőr- és szépségápolási cégét. A brit e-kereskedelmi cég 350 millió dollárért vásárolja meg a Dermstore.comot, az Egyesült Államok első számú, tisztán minőségi bőrápolási és különleges szépségápolási márkákat kínáló e-kereskedőjeként számontartott vállalatot.
A megállapodás épp a Target nagy szépségápolási kezdeményezésének elindulásakor született. A lánc novemberben egyezett meg az Ulta Beautyval arról, hogy országszerte több száz üzletében – és online is – Ulta kozmetikai és bőrápolási márkaüzletek létesülnek.
Az akvizíció segítheti a brit vállalatot saját szépségápolási márkái növekedésének felgyorsításában az amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyfutás az idővel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kudarcba fulladt a JD.com brit piacra lépési kísérlete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassú weboldal, rossz dizájn, gyenge biztonság – ezeken bukik az online vásárlás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >