A The Bountiful Company több márkája került a Nestlé tulajdonába
Lezárult a tranzakció, melynek keretében a Nestlé a The Bountiful Company számos kulcsfontosságú márkáját – pl. Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C, Sundown – vásárolta meg. A márkák a jövőben a Nestlé Health Science portfólióhoz tartoznak.
Az ügylet részeként a The Bountiful Company észak-amerikai elnöke szintén a Nestlé Health Science-hez csatlakozik.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Túlteljesítette fenntarthatósági céljait a Nestlé
A Nestlé 2024-ben a tervezettnél egy évvel korábban, globálisan 20,38%-kal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >