A tévék és a mobiltelefonok lehetnek a Black Friday legnépszerűbb termékei
Várhatóan a tévék és a mobiltelefonok lesznek a legkeresettebbek idén a Black Friday alkalmából meghirdetett akciókon – írja a Világgazdaság nyomán az origo.
A Világgazdaságnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője kiemelte, hogy az Egyesült Államokban és a Távol-Keleten ilyenkor megszokott 80-90 százalékos kedvezmények Magyarországon legfeljebb a kiegészítő termékek, például a ruházati vagy lakástextil-árucikkek terén képzelhetők el, a legnépszerűbb műszaki cikkeknél viszont a 30-40 százalékos leárazás is megbecsülendő.
Egyes áruházak nem csupán egy napra – ezúttal november 23-ra -, hanem egy egész hétvégére vagy akár egész novemberre akciókat hirdetnek – olvasható a Magyar Hírlapban, amely a Blokk.com becslését ismertetve azt írja, a webforgalom novemberben megközelítheti a 60 milliárd forintot.
A vásárlók pedig együttesen mintegy 15-20 milliárd forintot spórolhatnak meg. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >