A Tesco vezeti be a Cortefiel márkát Csehországban
A spanyol divatcég három, szeptemberben újonnan nyíló Tesco MY szakáruházban bérel majd területet.
A Just-Style információi
szerint a megállapodás értelmében a
Cortifiel mindkét márkája a Women's Secret és
a Cortefiel is kapható lesz ősztől Csehországban. Sőt
a divatcég várhatóan több országban
is hasonló konstrukcióval terjeszkedik majd. A Tesco
már rendelkezik néma tapasztalattal a koncessziós
megállapodások tekintetében, Prágában
egy Springfield férfiruházati boltot működtetnek
hasonló konstrukcióban. A többoldalú
franchise megállapodás szerint a Tesco megvásárolja
a Cortefiel ruházati termékeket és azokat a
Tesco személyzete által működtetett
szakáruházakban forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >