A Tesco vezeti be a Cortefiel márkát Csehországban
A spanyol divatcég három, szeptemberben újonnan nyíló Tesco MY szakáruházban bérel majd területet.
A Just-Style információi
szerint a megállapodás értelmében a
Cortifiel mindkét márkája a Women's Secret és
a Cortefiel is kapható lesz ősztől Csehországban. Sőt
a divatcég várhatóan több országban
is hasonló konstrukcióval terjeszkedik majd. A Tesco
már rendelkezik néma tapasztalattal a koncessziós
megállapodások tekintetében, Prágában
egy Springfield férfiruházati boltot működtetnek
hasonló konstrukcióban. A többoldalú
franchise megállapodás szerint a Tesco megvásárolja
a Cortefiel ruházati termékeket és azokat a
Tesco személyzete által működtetett
szakáruházakban forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >