A Tesco vezeti be a Cortefiel márkát Csehországban
A spanyol divatcég három, szeptemberben újonnan nyíló Tesco MY szakáruházban bérel majd területet.
A Just-Style információi
szerint a megállapodás értelmében a
Cortifiel mindkét márkája a Women's Secret és
a Cortefiel is kapható lesz ősztől Csehországban. Sőt
a divatcég várhatóan több országban
is hasonló konstrukcióval terjeszkedik majd. A Tesco
már rendelkezik néma tapasztalattal a koncessziós
megállapodások tekintetében, Prágában
egy Springfield férfiruházati boltot működtetnek
hasonló konstrukcióban. A többoldalú
franchise megállapodás szerint a Tesco megvásárolja
a Cortefiel ruházati termékeket és azokat a
Tesco személyzete által működtetett
szakáruházakban forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >