A Tesco új lépése: az F&F Home bevezetése a háztartási cikkek piacán
A Tesco újabb jelentős lépést tett portfóliója diverzifikálása felé az F&F Home bevezetésével, amely kiterjeszti az ismert F&F ruházati márkát a háztartási cikkek piacára – számolt be róla a Retail Merchandiser nyomán a Pénzcentrum. Ezzel a stratégiai lépéssel a Tesco azt célozza, hogy kínálatát az élelmiszereken és divatcikkeken túl is bővítse, reagálva a fogyasztók megváltozott igényeire.
Széles termékválaszték és megfizethetőség
Az F&F Home több mint 1 000 új terméket kínál, amelyek között megtalálhatók az étkezési eszközök, üvegáruk, szőnyegek, ágyneműk és különféle dekorációs kiegészítők. Az árak rendkívül széles skálán mozognak, kezdve az 50 pennytől (kb. 232 forinttól) elérhető daraboktól, ezzel a megfizethető, mégis stílusos lakberendezési termékeket kereső vásárlókat célozva meg. A termékcsaládot a Tesco házon belüli tervezőcsapata alkotta meg, amely a semleges színpalettákra és az időtálló, letisztult formákra helyezte a hangsúlyt.
Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója szerint a lakberendezési termékek bevezetése logikus folytatása a divat világának. „A divat most már a háztartási cikkeket is jelenti” – mondta, utalva arra, hogy a divat és az otthoni stílus egyre inkább összefonódik a vásárlók életében.
Fogyasztói igények változása
Az F&F Home megjelenése egy olyan időszakban történik, amikor számos divatáru-kiskereskedő felismerte a stílusos és megfizethető lakberendezési cikkek iránti növekvő keresletet. A világjárvány következményeként sok fogyasztó nagyobb figyelmet fordít otthona kialakítására, amelyre nem csupán funkcionális térként, hanem személyes stílusuk kifejeződéseként tekintenek.
Donna Bridgeman, az F&F Home tervezési vezetője elmondta, hogy a márka fő célja olyan termékek tervezése volt, amelyek „stílusukban hosszú életűek, és egy nyugodt, csendes és kiegyensúlyozott otthon alapjait képezhetik.”
Út a több kategóriás kiskereskedelem felé
A Tesco az F&F Home bevezetésével tovább erősíti pozícióját a több kategóriás kiskereskedelmi piacon, kihasználva a vásárlók egyablakos vásárlási igényét. Ez a stratégia nemcsak új termékkategóriák felvételét jelenti, hanem a márkaérték növelését és a vásárlói hűség erősítését is szolgálja.
Az egyablakos vásárlási élmény iránti növekvő kereslet kielégítésével a Tesco arra törekszik, hogy még inkább integrálja a vásárlói élményt, ahol a vásárlók egy helyen találhatnak élelmiszereket, divatcikkeket és most már stílusos lakberendezési termékeket is. Ez a lépés hosszú távon nemcsak a Tesco versenyképességét erősítheti, hanem segíthet abban is, hogy tovább növelje hűséges vásárlói bázisát.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >