A Tesco Magyarországra is kiterjeszti az egészséges életmódot támogató új, ambiciózus célkitűzéseit
A Tesco közzétette egészségügyi stratégiáját, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban.
Egészségünk talán soha nem volt olyan fontos, mint napjainkban. A kiegyensúlyozott étrend pedig az egyik legjobb módja annak, hogy tegyünk is érte. A Tesco három új vállalást jelentett be, melyek célja az egészséges életmódot támogató élelmiszerek arányának növelése az áruházak polcain, valamint az online értékesítésben:
- Az egészségesebb termékek arányának növelése a megfelelő módszertan kidolgozásával, mely rögzíti a kiindulási állapotot, valamint a 2022 végéig elérni tervezett célokat.
- A növényi alapú, húst helyettesítő termékek értékesítésének 300 százalékos növelése 2025-re.
- Olyan terv kidolgozása, amely a sajátmárkás termékeket azok összetételének megváltoztatásával egészségesebbé teszi.
A három most bejelentett célkitűzés a magyar, szlovák, valamint a cseh piacra vonatkozik és összhangban áll az Egyesült Királyságban érvényes, hasonlóan ambiciózus célokkal.
A vállalások elérése érdekében tett első lépés az egészséges életmódot támogató kínálat jelenlegi arányának felmérése, majd a pontos célok megállapítása. Emellett az áruházlánc a növényi alapú élelmiszereket is könnyebben elérhetővé teszi, valamint elindítja a sajátmárkás termékek átalakítására irányuló széles körű programját. Ennek keretében a Tesco sajátmárkás termékek összetételében csökkenti a só, a zsír, valamint a cukor mennyiségét, és ezzel párhuzamosan növeli azok gyümölcs-, zöldség-, valamint rosttartalmát.
“Szeretnénk a lehető legegyszerűbbé tenni vásárlóink számára az egészségesebb termékek beszerzését. A most bejelentett vállalások a vásárlóink számára fontos területen gyorsítják fel a kínálatunk fejlesztését, és újabb lépést jelentenek a zöldség-gyümölcs vásárlások növelése, valamint a növényi alapú és FreeFrom termékcsaládunk bevezetése mellett. Célkitűzéseinknek köszönhetően minden vásárlónk – bárhol és bármikor is forduljon hozzánk – még könnyebben elérheti majd az egészségesebb táplálkozást biztosító, megfizethető és fenntartható élelmiszereket” – mondta Matt Simister, a Tesco közép-európai vezérigazgatója
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >