A Tesco kapcsolatépítő alkalmazása
A Tesco elindította a beszállítókat segítő mobiltelefonos alkalmazását, mely sokkal hatékonyabbá teszi a kommunikációt az üzletfelek között. A program segítségével a beszállítók azonnal értesülnek a legfrissebb hírekről, belső információkról a Tescóval kapcsolatban, illetve a cégek jelentkezhetnek bemutatókra, konferenciákra és egyéni látogatásokra. Emellett az alkalmazás arra is lehetőséget ad, hogy azonnal információt cseréljenek a felek.
A Tesco beszállítóhálózatának dedikált honlapjához eddig 5000 cég csatlakozott a világ 50 országában. A legutóbbi felmérés azt mutatta, hogy a vállalkozások 94 százaléka találja hasznosnak a rendszert, úgy vélik, a segítségével jobb kapcsolatot tudtak kialakítani a lánccal, a naprakész információk pedig saját üzletük növekedését is előremozdította.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >