A Tesco kapcsolatépítő alkalmazása
A Tesco elindította a beszállítókat segítő mobiltelefonos alkalmazását, mely sokkal hatékonyabbá teszi a kommunikációt az üzletfelek között. A program segítségével a beszállítók azonnal értesülnek a legfrissebb hírekről, belső információkról a Tescóval kapcsolatban, illetve a cégek jelentkezhetnek bemutatókra, konferenciákra és egyéni látogatásokra. Emellett az alkalmazás arra is lehetőséget ad, hogy azonnal információt cseréljenek a felek.
A Tesco beszállítóhálózatának dedikált honlapjához eddig 5000 cég csatlakozott a világ 50 országában. A legutóbbi felmérés azt mutatta, hogy a vállalkozások 94 százaléka találja hasznosnak a rendszert, úgy vélik, a segítségével jobb kapcsolatot tudtak kialakítani a lánccal, a naprakész információk pedig saját üzletük növekedését is előremozdította.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >