A Tesco január 21. és február 17. között ismét vásárlói kezébe adja a döntést
Mától indul és február 17-ig tart a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának szavazása. A következő 4 hétben az áruházlánc vásárlói dönthetnek arról, hogy a – pályázati szakaszból továbbjutó – 166 helyi közösségépítő kezdeményezés közül melyik nyerje a 400, 200 és 100 ezer forint összegű támogatást. Az áruházlánc a program eddigi négy fordulójában már több mint 100 millió forinttal támogatta a nyertes kezdeményezéseket.
A Tesco tavaly ősszel már ötödik alkalommal hirdette meg az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, melynek célja a helyi közösségek jótékony célú kezdeményezéseinek támogatása. Az áruházlánc a program eddigi négy fordulójában már több mint 100 millió forinttal támogatta 338 szervezet környezetszépítő, a helyi közösségi életet fellendítő, oktató és képességfejlesztő, valamint egészséges életmódra ösztönző programját. Most az ötödik fordulóban további 166 pályázó nyerhet el összesen több mint 40 millió forintot.
A programra ezúttal is civil szervezetek és informális csoportok nevezhettek olyan kezdeményezésekkel, amik jobbá teszik azon közösségek életét, ahol a Tesco vásárlói és dolgozói is élnek. A beérkezett pályázatok közül a Magyar Adományozói Fórum (MAF) független szakértőkkel kiegészülve választotta ki azokat, melyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Az áruházlánc vásárlói országszerte 59 körzetben összesen 166 jótékony célú kezdeményezésre adhatják le voksaikat. Körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap környezetszépítő, a helyi közösségi életet fellendítő, egészséges életmódot támogató vagy épp képesség- és készségfejlesztő programja megvalósításához.
A program aktuális szakaszában 2019. január 21. és február 17. között a vásárlók minden vásárlást követően egy darab zsetont kapnak a pénztáraknál. Szavazatukat az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon, a számukra legkedvesebb kezdeményezéshez bedobott zsetonnal adhatják le. A vásárlók a számos izgalmas és hasznos projekt között például állatterápiás foglalkozások, örökbefogadó napok, hagyományőrző programok, családi és iskolai kirándulások megszervezését, speciális nevelésű igényű és hátrányos helyzetű gyerekek felzárkózását, fejlesztését, óvodai sószobák kialakítását, játszóterek, közösségi kertek felújítását, idősebb korosztály digitális világba való bevezetését is támogathatják. Az érdeklődők a zsetongyűjtő pontokon az adott körzetben továbbjutó helyi szervezetekről és kezdeményezéseikről is találnak információt, illetve a program weboldalán (http://www.tesco.hu/kozosseg) is követhető a szavazásban résztvevő szervezetek listája, valamint a szavazatok állása.
Az áruházlánc a szavazás lezárása után, 2019 márciusában hirdet eredményt. Az előző fordulóhoz hasonlóan a Tesco ezúttal is valamennyi, a szavazási szakaszra bejutott szervezetet támogatja 400, 200, valamint 100 ezer forinttal, a szavazatok számának függvényében.
A korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >