A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett
Magyarországon évente közel nyolcezer új emlődaganatot diagnosztizálnak. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére. A megjelölt termékek megvásárlásával a vevők is segíthetnek, mivel az áruházlánc a befolyt összeg egy részét a Magyar Rákellenes Liga munkájának támogatására fordítja.
A megelőzés kulcsfontosságú, mivel az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható. „Valljuk, hogy minden figyelmesség csodákra képes. Kiemelten fontos számunkra, hogy a vásárlókkal együttműködve támogassuk az olyan kezdeményezéseket, mint a GoPink! kampány, és hangsúlyozzuk az odafigyelés és a prevenció jelentőségét, illetve segítsünk a betegséggel kapcsolatos nehézségek leküzdésében” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
A kampány keretein belül az áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhatnak a vásárlók, amiket rózsaszín csomagolásukról ismerhetnek fel. A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >