A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett
Magyarországon évente közel nyolcezer új emlődaganatot diagnosztizálnak. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére. A megjelölt termékek megvásárlásával a vevők is segíthetnek, mivel az áruházlánc a befolyt összeg egy részét a Magyar Rákellenes Liga munkájának támogatására fordítja.
A megelőzés kulcsfontosságú, mivel az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható. „Valljuk, hogy minden figyelmesség csodákra képes. Kiemelten fontos számunkra, hogy a vásárlókkal együttműködve támogassuk az olyan kezdeményezéseket, mint a GoPink! kampány, és hangsúlyozzuk az odafigyelés és a prevenció jelentőségét, illetve segítsünk a betegséggel kapcsolatos nehézségek leküzdésében” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
A kampány keretein belül az áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhatnak a vásárlók, amiket rózsaszín csomagolásukról ismerhetnek fel. A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Ízek és ellentmondások: miért finom, ami nem egészséges – és hogyan együnk mégis magyarosan jól?
A magyar konyha világszerte híres gazdag ízvilágáról, tartalmas ételeiről és…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >