A Tesco fizetős hűségkártyával száll a diszkontokkal harcba
A Tesco Clubcard program továbbfejlesztésével a brit szupermarketláncok közül elsőként immár előfizetéses hűségprogramot kínál vásárlóinak. Ez a vállalat legújabb fegyvere a német tulajdonú diszkontláncok piaci térhódítása ellen, amelyek a Tesco mellett a Sainsbury’s-től, az Asdától és a Morrisonstól is forgalmat vontak el.
Mindössze havi 7,99 font ellenében mintegy 19 millió Clubcard-tag válthat a Clubcard Plus-ra, amelynek keretében a fizetendő végösszeget csökkentő utalványra váltható hűségpontok mellett havi 2, egyenként max. 200 fontos bolti vásárlásra vonatkozó 10% kedvezmény is kapható (ez havi 40 fontnyi megtakarítást jelent). Ezen túl a Tesco bizonyos saját márkáira 10% engedményt ad, illetve a klubtagok megduplázhatják Tesco Mobile adatforgalmukat. A Tesco Clubcard Plus kártyatulajdonosok akár hitelkártyát is igényelhetnek a Tesco Banknál – devizakonverziós díj nélkül. A Clubcard Plus akár évi több mint 400 fontos megtakarítást hozhat.
A Barclays elemzői szerint az ajánlat sok vásárló érdeklődését felkeltheti, de a havi díj elrettentő hatása egyelőre nehezen felmérhető. Ugyanakkor tény, hogy a francia Casino hasonló projektjének kezdeti számai sokat ígérően hangoznak.
Kapcsolódó cikkeink
Az árérzékeny vásárlók 19%-kal növelték meg a Lidl bevételeit az Egyesült Királyságban
A német Lidl brit leányvállalatának bevételei 19%-kal nőttek annak köszönhetően,…
Tovább olvasom >ÉMK: elindul az élelmiszermentő program
Elindul az élelmiszermentő program – közölte az Élelmiszermentő Központ Nonprofit…
Tovább olvasom >Fűben, fában, funkcionálisban orvosság
Fizikai és mentális egészség, nyugodt alvás, hangulatjavítás, energiapótlás – jólléte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >