A Tesco fizetős hűségkártyával száll a diszkontokkal harcba
A Tesco Clubcard program továbbfejlesztésével a brit szupermarketláncok közül elsőként immár előfizetéses hűségprogramot kínál vásárlóinak. Ez a vállalat legújabb fegyvere a német tulajdonú diszkontláncok piaci térhódítása ellen, amelyek a Tesco mellett a Sainsbury’s-től, az Asdától és a Morrisonstól is forgalmat vontak el.
Mindössze havi 7,99 font ellenében mintegy 19 millió Clubcard-tag válthat a Clubcard Plus-ra, amelynek keretében a fizetendő végösszeget csökkentő utalványra váltható hűségpontok mellett havi 2, egyenként max. 200 fontos bolti vásárlásra vonatkozó 10% kedvezmény is kapható (ez havi 40 fontnyi megtakarítást jelent). Ezen túl a Tesco bizonyos saját márkáira 10% engedményt ad, illetve a klubtagok megduplázhatják Tesco Mobile adatforgalmukat. A Tesco Clubcard Plus kártyatulajdonosok akár hitelkártyát is igényelhetnek a Tesco Banknál – devizakonverziós díj nélkül. A Clubcard Plus akár évi több mint 400 fontos megtakarítást hozhat.
A Barclays elemzői szerint az ajánlat sok vásárló érdeklődését felkeltheti, de a havi díj elrettentő hatása egyelőre nehezen felmérhető. Ugyanakkor tény, hogy a francia Casino hasonló projektjének kezdeti számai sokat ígérően hangoznak.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >