A Tesco fizetős hűségkártyával száll a diszkontokkal harcba
A Tesco Clubcard program továbbfejlesztésével a brit szupermarketláncok közül elsőként immár előfizetéses hűségprogramot kínál vásárlóinak. Ez a vállalat legújabb fegyvere a német tulajdonú diszkontláncok piaci térhódítása ellen, amelyek a Tesco mellett a Sainsbury’s-től, az Asdától és a Morrisonstól is forgalmat vontak el.
Mindössze havi 7,99 font ellenében mintegy 19 millió Clubcard-tag válthat a Clubcard Plus-ra, amelynek keretében a fizetendő végösszeget csökkentő utalványra váltható hűségpontok mellett havi 2, egyenként max. 200 fontos bolti vásárlásra vonatkozó 10% kedvezmény is kapható (ez havi 40 fontnyi megtakarítást jelent). Ezen túl a Tesco bizonyos saját márkáira 10% engedményt ad, illetve a klubtagok megduplázhatják Tesco Mobile adatforgalmukat. A Tesco Clubcard Plus kártyatulajdonosok akár hitelkártyát is igényelhetnek a Tesco Banknál – devizakonverziós díj nélkül. A Clubcard Plus akár évi több mint 400 fontos megtakarítást hozhat.
A Barclays elemzői szerint az ajánlat sok vásárló érdeklődését felkeltheti, de a havi díj elrettentő hatása egyelőre nehezen felmérhető. Ugyanakkor tény, hogy a francia Casino hasonló projektjének kezdeti számai sokat ígérően hangoznak.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >