A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott végre Clubcard hűségprogramjában, miután jogi vitába keveredtek a Lidl-lel. Az ügy középpontjában a Clubcard promóciós anyagainak dizájnja állt, mely hasonlóságot mutatott a Lidl logójával. A bíróság döntése után a Tesco megváltoztatta a logót, amely már látható a mobilalkalmazásban.
Az új dizájn egy négyzet és téglalap alakú motívum, amely sárga és kék színkombinációt használ. A hűségprogram továbbra is több mint 8000 termék esetében kínál árkedvezményeket, hetente 8000 ajánlattal.
A jogi perpatvar 2020-ban kezdődött, amikor a Lidl pert indított a Tesco ellen a hasonló logó miatt. A bíróságok a Lidl javára döntöttek, és a Tesco kötelezettséget vállalt a logó frissítésére. Ezen túlmenően, a Tesco bevezette az egységárak feltüntetését Clubcard árcéduláknál is, hogy könnyebben összehasonlíthassák az árakat a vásárlók.
A Clubcard program továbbra is pontgyűjtést tesz lehetővé, amely beváltható élelmiszer- vagy más jutalomutalványokra üzletekben vagy partnereknél. A változásokkal a Tesco továbbra is elkötelezett vásárlói iránt, miközben igyekszik megfelelni a jogi kötelezettségeknek és versenyképes maradni a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 4,5 százalékkal emelkedtek
2024 decemberében az ipari termelői árak átlagosan 9,0 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >