A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott végre Clubcard hűségprogramjában, miután jogi vitába keveredtek a Lidl-lel. Az ügy középpontjában a Clubcard promóciós anyagainak dizájnja állt, mely hasonlóságot mutatott a Lidl logójával. A bíróság döntése után a Tesco megváltoztatta a logót, amely már látható a mobilalkalmazásban.
Az új dizájn egy négyzet és téglalap alakú motívum, amely sárga és kék színkombinációt használ. A hűségprogram továbbra is több mint 8000 termék esetében kínál árkedvezményeket, hetente 8000 ajánlattal.
A jogi perpatvar 2020-ban kezdődött, amikor a Lidl pert indított a Tesco ellen a hasonló logó miatt. A bíróságok a Lidl javára döntöttek, és a Tesco kötelezettséget vállalt a logó frissítésére. Ezen túlmenően, a Tesco bevezette az egységárak feltüntetését Clubcard árcéduláknál is, hogy könnyebben összehasonlíthassák az árakat a vásárlók.
A Clubcard program továbbra is pontgyűjtést tesz lehetővé, amely beváltható élelmiszer- vagy más jutalomutalványokra üzletekben vagy partnereknél. A változásokkal a Tesco továbbra is elkötelezett vásárlói iránt, miközben igyekszik megfelelni a jogi kötelezettségeknek és versenyképes maradni a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >