A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott végre Clubcard hűségprogramjában, miután jogi vitába keveredtek a Lidl-lel. Az ügy középpontjában a Clubcard promóciós anyagainak dizájnja állt, mely hasonlóságot mutatott a Lidl logójával. A bíróság döntése után a Tesco megváltoztatta a logót, amely már látható a mobilalkalmazásban.
Az új dizájn egy négyzet és téglalap alakú motívum, amely sárga és kék színkombinációt használ. A hűségprogram továbbra is több mint 8000 termék esetében kínál árkedvezményeket, hetente 8000 ajánlattal.
A jogi perpatvar 2020-ban kezdődött, amikor a Lidl pert indított a Tesco ellen a hasonló logó miatt. A bíróságok a Lidl javára döntöttek, és a Tesco kötelezettséget vállalt a logó frissítésére. Ezen túlmenően, a Tesco bevezette az egységárak feltüntetését Clubcard árcéduláknál is, hogy könnyebben összehasonlíthassák az árakat a vásárlók.
A Clubcard program továbbra is pontgyűjtést tesz lehetővé, amely beváltható élelmiszer- vagy más jutalomutalványokra üzletekben vagy partnereknél. A változásokkal a Tesco továbbra is elkötelezett vásárlói iránt, miközben igyekszik megfelelni a jogi kötelezettségeknek és versenyképes maradni a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >