A Tesco bővíti vegán kínálatát
A Tesco bővíti Wicked Kitchen elnevezésű, növényi alapú élelmiszer-választékát, amelyben a jövőben megtalálhatók lesznek különböző piték, „virslis” tekercsek, kovászos pizzák, hűtött desszertek és delikát termékek. A kereskedelmi lánc idén a hűtött vegán termékek értékesítésének 25%-os megugrását látta, amivel a húsmentes élelmiszerek piaca az országban 310 millió fontra bővült.
A Tesco saját adataiból is jól látszik, hogy egyre többen vannak azok, akik egy-egy napra elhagyják heti étrendjükből a húst. A kibővített választékkal ezeket a vásárlókat szeretné a vállalat megnyerni.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >