Angliában a Tesco biztonsági intézkedéseket hoz, mivel az emberek az infláció miatt bolti lopáshoz folyamodnak
A Tesco növeli a biztonsági intézkedéseket áruházaiban, mivel a „kétségbeesett emberek” a megélhetési válság közepette bolti lopásokhoz folyamodnak. John Allan elnök elmondta, hogy a vásárlók extra biztonsági címkéket látnak majd az élelmiszereken, és a boltokban is fokozott biztonsági jelenlétet biztosítanak.

Angliában szaporodnak a bolti lopások a növekvő infláció miatt
„Úgy gondolom, hogy a bolti lopás aggodalomra ad okot, és a rendőrség fellépése és reagálása azokra az esetekre, amelyekben mi és más kiskereskedők – és ez az egész kiskereskedelemben aggodalomra ad okot – problémát jelent” – mondta. „Nem szimpatizálok azokkal, akik bolti lopást követnek el, de megértem, hogy a kétségbeesett emberek néha kétségbeesett lépéseket tesznek, amikor szó szerint nincs több pénzük.”
A Times Radio-nak nyilatkozva a szupermarketóriás elnöke azt állítja, hogy „ellenáll a beszállítói áremeléseknek”, amíg az élelmiszerbolt „ésszerűen megteheti”. Azonban azt mondta, hogy ha a beszállítóknak jelentős költségnövekedéssel kell szembenézniük, akkor előbb-utóbb az áremelkedéseket át kell hárítaniuk az élelmiszerboltra, majd a fogyasztókra. Hozzátette, hogy a Tesco azzal is segít a vásárlóknak, hogy megmutatja nekik a Tesco sajátmárkás termékek vásárlásának előnyeit, valamint az Aldi diszkont áruházlánccal való áregyeztetést.
Allan szerint a Tesco vásárlóinak háromnegyede aggódik az infláció miatt. Hozzátette, hogy ez a szám minden hónapban növekszik, mivel a vásárlóknak most az inflációval, de az energiaszámlák jövőbeli költségeivel is foglalkozniuk kell.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >K&H: jövőre 2,5-3 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság
A jelenlegi, bizonytalan kilátások alapján az idei évre várható 0,5…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >