Angliában a Tesco biztonsági intézkedéseket hoz, mivel az emberek az infláció miatt bolti lopáshoz folyamodnak
A Tesco növeli a biztonsági intézkedéseket áruházaiban, mivel a „kétségbeesett emberek” a megélhetési válság közepette bolti lopásokhoz folyamodnak. John Allan elnök elmondta, hogy a vásárlók extra biztonsági címkéket látnak majd az élelmiszereken, és a boltokban is fokozott biztonsági jelenlétet biztosítanak.

Angliában szaporodnak a bolti lopások a növekvő infláció miatt
„Úgy gondolom, hogy a bolti lopás aggodalomra ad okot, és a rendőrség fellépése és reagálása azokra az esetekre, amelyekben mi és más kiskereskedők – és ez az egész kiskereskedelemben aggodalomra ad okot – problémát jelent” – mondta. „Nem szimpatizálok azokkal, akik bolti lopást követnek el, de megértem, hogy a kétségbeesett emberek néha kétségbeesett lépéseket tesznek, amikor szó szerint nincs több pénzük.”
A Times Radio-nak nyilatkozva a szupermarketóriás elnöke azt állítja, hogy „ellenáll a beszállítói áremeléseknek”, amíg az élelmiszerbolt „ésszerűen megteheti”. Azonban azt mondta, hogy ha a beszállítóknak jelentős költségnövekedéssel kell szembenézniük, akkor előbb-utóbb az áremelkedéseket át kell hárítaniuk az élelmiszerboltra, majd a fogyasztókra. Hozzátette, hogy a Tesco azzal is segít a vásárlóknak, hogy megmutatja nekik a Tesco sajátmárkás termékek vásárlásának előnyeit, valamint az Aldi diszkont áruházlánccal való áregyeztetést.
Allan szerint a Tesco vásárlóinak háromnegyede aggódik az infláció miatt. Hozzátette, hogy ez a szám minden hónapban növekszik, mivel a vásárlóknak most az inflációval, de az energiaszámlák jövőbeli költségeivel is foglalkozniuk kell.
Kapcsolódó cikkeink
Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >