A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be, válaszul a növekvő megélhetési költségekre és a változó vásárlói magatartásra. Az áruházlánc több mint 50 terméket cserél le a kisebb boltjaiban kedvezőbb árú alternatívákra, hogy növelje versenyképességét a német diszkontláncokkal, mint például az Aldi és a Lidl. A változás célja a spórolós vásárlók megtartása és a versenyképesség növelése .
Az átalakítás több lépcsőben történik, a folyamat két hét múlva kezdődik és augusztus végére fejeződik be. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet tanulmánya rámutatott, hogy a Tesco Expressz üzleteiben a termékek gyakran drágábbak, mint a nagyobb áruházakban, ami a vásárlók számára növekvő költségeket jelent. A Tesco célja ezzel a lépéssel az, hogy csökkentse a kisebb boltokban a termékek árát és versenyképesebbé váljon a diszkontláncokkal szemben – írja az MSN.
Sarah Lawler, a Tesco Convenience részleg ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tudatában vannak a vásárlók jelenlegi pénzügyi nehézségeinek, és ezekkel a változtatásokkal kívánják segíteni a családok élelmiszerköltségeinek csökkentését. Bár az Expressz üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a kedvezőbb árú saját márkás termékek bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az üzletlánc szélesebb vásárlói kört vonzzon. Lawler szerint a változtatások célja, hogy több helyet biztosítsanak a saját márkás termékek számára, ezzel is segítve a költségek csökkentését.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >