A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be, válaszul a növekvő megélhetési költségekre és a változó vásárlói magatartásra. Az áruházlánc több mint 50 terméket cserél le a kisebb boltjaiban kedvezőbb árú alternatívákra, hogy növelje versenyképességét a német diszkontláncokkal, mint például az Aldi és a Lidl. A változás célja a spórolós vásárlók megtartása és a versenyképesség növelése .
Az átalakítás több lépcsőben történik, a folyamat két hét múlva kezdődik és augusztus végére fejeződik be. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet tanulmánya rámutatott, hogy a Tesco Expressz üzleteiben a termékek gyakran drágábbak, mint a nagyobb áruházakban, ami a vásárlók számára növekvő költségeket jelent. A Tesco célja ezzel a lépéssel az, hogy csökkentse a kisebb boltokban a termékek árát és versenyképesebbé váljon a diszkontláncokkal szemben – írja az MSN.
Sarah Lawler, a Tesco Convenience részleg ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tudatában vannak a vásárlók jelenlegi pénzügyi nehézségeinek, és ezekkel a változtatásokkal kívánják segíteni a családok élelmiszerköltségeinek csökkentését. Bár az Expressz üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a kedvezőbb árú saját márkás termékek bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az üzletlánc szélesebb vásárlói kört vonzzon. Lawler szerint a változtatások célja, hogy több helyet biztosítsanak a saját márkás termékek számára, ezzel is segítve a költségek csökkentését.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >