A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be, válaszul a növekvő megélhetési költségekre és a változó vásárlói magatartásra. Az áruházlánc több mint 50 terméket cserél le a kisebb boltjaiban kedvezőbb árú alternatívákra, hogy növelje versenyképességét a német diszkontláncokkal, mint például az Aldi és a Lidl. A változás célja a spórolós vásárlók megtartása és a versenyképesség növelése .
Az átalakítás több lépcsőben történik, a folyamat két hét múlva kezdődik és augusztus végére fejeződik be. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet tanulmánya rámutatott, hogy a Tesco Expressz üzleteiben a termékek gyakran drágábbak, mint a nagyobb áruházakban, ami a vásárlók számára növekvő költségeket jelent. A Tesco célja ezzel a lépéssel az, hogy csökkentse a kisebb boltokban a termékek árát és versenyképesebbé váljon a diszkontláncokkal szemben – írja az MSN.
Sarah Lawler, a Tesco Convenience részleg ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tudatában vannak a vásárlók jelenlegi pénzügyi nehézségeinek, és ezekkel a változtatásokkal kívánják segíteni a családok élelmiszerköltségeinek csökkentését. Bár az Expressz üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a kedvezőbb árú saját márkás termékek bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az üzletlánc szélesebb vásárlói kört vonzzon. Lawler szerint a változtatások célja, hogy több helyet biztosítsanak a saját márkás termékek számára, ezzel is segítve a költségek csökkentését.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >