A Tesco az akciók helyett más stratégiát választ
„A magyar vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem tartósan alacsony árakra és olyan személyre szabott vásárlási kedvezményekre, amikkel optimalizálni tudják háztartási kiadásaikat. A Tesco ezért nem egyetlen termék árát csökkenti, hanem a bevásárlókosár teljes tartalmára figyel. Az áruházlánc kínálatában január óta több mint 2000 termék ára csökkent, emellett az „Árgarancia” jelölésű termékek árát közel 1 éve ellenőrzi rendszeresen, leghűségesebb vásárlói pedig átlagosan havi 10 ezer forintot spórolnak a Clubcard nyújtotta kedvezményekkel. Sőt, február 19-én pedig újra elrajtol a VasárnApp, amikor vasárnaponként a Tesco Clubcard applikáció használói 5% kedvezményt kapnak vásárlásuk végösszegéből” – írja a cég friss közleményében.

Indul a VasárnAPP is
A tervezéshez a Tesco az Árgaranciával jelzett termékeivel járul hozzá: mintegy 500 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartósan alacsonyan tartja tavaly tavasz óta – azaz a vásárlók közel egy éve stabilan számíthatnak arra, hogy ezen termékek árát a Tesco folyamatosan ellenőrzi, hogy mindig olcsó legyen a bevásárlás. Ha pedig a vásárló mégis olcsóbban találná meg valahol az árgaranciás termékeket, a Tesco visszafizeti számára az árkülönbözetet.
Mindezt kiegészíti a Tesco Clubcarddal olcsóbb program, amely abban segíti a vásárlókat, hogy optimalizálják kiadásaikat: az áruházlánc hétről hétre közel 1200 terméket kínál Clubcard áron, amiket a hűségkártya tulajdonosok jelentős árkedvezménnyel vásárolhatnak meg – a leghűségesebbek akár havonta több mint 10 ezer forintot is spórolva ezzel. A vásárlók ráadásul exkluzív kedvezménykuponokat kapnak, illetve vásárlásaik során pontot is gyűjthetnek, amelyeket fizetéskor forintra válthatnak, ezzel tovább csökkentve a vásárlás végösszegét.
Ezen felül egy héten kétszer a Clubcarddal rendelkezők a vásárlásuk végösszegéből 5% kedvezményt is kapnak: a nyugdíjasok keddenként, míg a Clubcard appot használók február 19-től vasárnaponként.
Az árgaranciás termékek árának alacsonyan tartása, illetve a Clubcarddal olcsóbb program mellett a Tesco mindent megtesz azért, hogy a kínálatában szereplő egyéb termékek ára is csökkenhessen. Ennek köszönhetően január óta több mint 2000 termék ára is csökkent átlagosan 9,5%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >