A Tesco az akciók helyett más stratégiát választ
„A magyar vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem tartósan alacsony árakra és olyan személyre szabott vásárlási kedvezményekre, amikkel optimalizálni tudják háztartási kiadásaikat. A Tesco ezért nem egyetlen termék árát csökkenti, hanem a bevásárlókosár teljes tartalmára figyel. Az áruházlánc kínálatában január óta több mint 2000 termék ára csökkent, emellett az „Árgarancia” jelölésű termékek árát közel 1 éve ellenőrzi rendszeresen, leghűségesebb vásárlói pedig átlagosan havi 10 ezer forintot spórolnak a Clubcard nyújtotta kedvezményekkel. Sőt, február 19-én pedig újra elrajtol a VasárnApp, amikor vasárnaponként a Tesco Clubcard applikáció használói 5% kedvezményt kapnak vásárlásuk végösszegéből” – írja a cég friss közleményében.
A tervezéshez a Tesco az Árgaranciával jelzett termékeivel járul hozzá: mintegy 500 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartósan alacsonyan tartja tavaly tavasz óta – azaz a vásárlók közel egy éve stabilan számíthatnak arra, hogy ezen termékek árát a Tesco folyamatosan ellenőrzi, hogy mindig olcsó legyen a bevásárlás. Ha pedig a vásárló mégis olcsóbban találná meg valahol az árgaranciás termékeket, a Tesco visszafizeti számára az árkülönbözetet.
Mindezt kiegészíti a Tesco Clubcarddal olcsóbb program, amely abban segíti a vásárlókat, hogy optimalizálják kiadásaikat: az áruházlánc hétről hétre közel 1200 terméket kínál Clubcard áron, amiket a hűségkártya tulajdonosok jelentős árkedvezménnyel vásárolhatnak meg – a leghűségesebbek akár havonta több mint 10 ezer forintot is spórolva ezzel. A vásárlók ráadásul exkluzív kedvezménykuponokat kapnak, illetve vásárlásaik során pontot is gyűjthetnek, amelyeket fizetéskor forintra válthatnak, ezzel tovább csökkentve a vásárlás végösszegét.
Ezen felül egy héten kétszer a Clubcarddal rendelkezők a vásárlásuk végösszegéből 5% kedvezményt is kapnak: a nyugdíjasok keddenként, míg a Clubcard appot használók február 19-től vasárnaponként.
Az árgaranciás termékek árának alacsonyan tartása, illetve a Clubcarddal olcsóbb program mellett a Tesco mindent megtesz azért, hogy a kínálatában szereplő egyéb termékek ára is csökkenhessen. Ennek köszönhetően január óta több mint 2000 termék ára is csökkent átlagosan 9,5%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >