A Tesco az akciók helyett más stratégiát választ
„A magyar vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem tartósan alacsony árakra és olyan személyre szabott vásárlási kedvezményekre, amikkel optimalizálni tudják háztartási kiadásaikat. A Tesco ezért nem egyetlen termék árát csökkenti, hanem a bevásárlókosár teljes tartalmára figyel. Az áruházlánc kínálatában január óta több mint 2000 termék ára csökkent, emellett az „Árgarancia” jelölésű termékek árát közel 1 éve ellenőrzi rendszeresen, leghűségesebb vásárlói pedig átlagosan havi 10 ezer forintot spórolnak a Clubcard nyújtotta kedvezményekkel. Sőt, február 19-én pedig újra elrajtol a VasárnApp, amikor vasárnaponként a Tesco Clubcard applikáció használói 5% kedvezményt kapnak vásárlásuk végösszegéből” – írja a cég friss közleményében.

Indul a VasárnAPP is
A tervezéshez a Tesco az Árgaranciával jelzett termékeivel járul hozzá: mintegy 500 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartósan alacsonyan tartja tavaly tavasz óta – azaz a vásárlók közel egy éve stabilan számíthatnak arra, hogy ezen termékek árát a Tesco folyamatosan ellenőrzi, hogy mindig olcsó legyen a bevásárlás. Ha pedig a vásárló mégis olcsóbban találná meg valahol az árgaranciás termékeket, a Tesco visszafizeti számára az árkülönbözetet.
Mindezt kiegészíti a Tesco Clubcarddal olcsóbb program, amely abban segíti a vásárlókat, hogy optimalizálják kiadásaikat: az áruházlánc hétről hétre közel 1200 terméket kínál Clubcard áron, amiket a hűségkártya tulajdonosok jelentős árkedvezménnyel vásárolhatnak meg – a leghűségesebbek akár havonta több mint 10 ezer forintot is spórolva ezzel. A vásárlók ráadásul exkluzív kedvezménykuponokat kapnak, illetve vásárlásaik során pontot is gyűjthetnek, amelyeket fizetéskor forintra válthatnak, ezzel tovább csökkentve a vásárlás végösszegét.
Ezen felül egy héten kétszer a Clubcarddal rendelkezők a vásárlásuk végösszegéből 5% kedvezményt is kapnak: a nyugdíjasok keddenként, míg a Clubcard appot használók február 19-től vasárnaponként.
Az árgaranciás termékek árának alacsonyan tartása, illetve a Clubcarddal olcsóbb program mellett a Tesco mindent megtesz azért, hogy a kínálatában szereplő egyéb termékek ára is csökkenhessen. Ennek köszönhetően január óta több mint 2000 termék ára is csökkent átlagosan 9,5%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már a Pannonhalmi borvidéken is megjelent a szőlő aranyszínű sárgaság betegsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >