A Tesco áraihoz méri saját árait az Amazon
Legújabb projektjében az Amazon Prime tagoknak élelmiszert szállító Amazon Fresh napi fogyasztási cikkeinek árait a Tesco Clubcard árakhoz fogja hasonlítani. A gazdasági helyzet kiéleződésével a brit élelmiszer-kereskedelmi láncok még soha ennyire nem figyelték egymás árait.
A Tesco Clubcard árak a fogyasztók körében népszerűnek bizonyultak, hiszen a hűségkártya-tulajdonosok közel fele annyit fizetnek mintegy 3000 termékért, mint a kártyával nem rendelkezők. A Clubcard árakat figyelembe véve a Tesco egyre inkább a legolcsóbbnak bizonyul a szigetországban. A Tesco és a 2. helyezett Sainsbury’s egyaránt a német ALDI-hoz igazítja árait.
Mivel az Amazon az egyesült királyságbeli élelmiszer-eladásairól adatokat nem közöl, így piaci részesedését nehéz lenne megbecsülni. Ámbár a helyi versenyhivatal februárban elrendelte, hogy az Amazon az élelmiszer-kereskedelemben részt vevő 1 milliárd fontot meghaladó éves forgalmat bonyolító piaci szereplőkre vonatkozó Groceries Supply Code of Practice-t kövesse.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >