A Tesco áraihoz méri saját árait az Amazon
Legújabb projektjében az Amazon Prime tagoknak élelmiszert szállító Amazon Fresh napi fogyasztási cikkeinek árait a Tesco Clubcard árakhoz fogja hasonlítani. A gazdasági helyzet kiéleződésével a brit élelmiszer-kereskedelmi láncok még soha ennyire nem figyelték egymás árait.
A Tesco Clubcard árak a fogyasztók körében népszerűnek bizonyultak, hiszen a hűségkártya-tulajdonosok közel fele annyit fizetnek mintegy 3000 termékért, mint a kártyával nem rendelkezők. A Clubcard árakat figyelembe véve a Tesco egyre inkább a legolcsóbbnak bizonyul a szigetországban. A Tesco és a 2. helyezett Sainsbury’s egyaránt a német ALDI-hoz igazítja árait.
Mivel az Amazon az egyesült királyságbeli élelmiszer-eladásairól adatokat nem közöl, így piaci részesedését nehéz lenne megbecsülni. Ámbár a helyi versenyhivatal februárban elrendelte, hogy az Amazon az élelmiszer-kereskedelemben részt vevő 1 milliárd fontot meghaladó éves forgalmat bonyolító piaci szereplőkre vonatkozó Groceries Supply Code of Practice-t kövesse.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >