A Tesco a sajátmárkás termékre fókuszál ezentúl
A Tesco szupermarket hálózat csökkenti a márkás termékek számát az alapvető termékek kategóriájában brit vegyesboltjaiban. Ennek az intézkedésnek az oka az, hogy az árérzékeny vásárlók egyre inkább olcsóbb saját márkás termékeket keresnek a jelenlegi gazdasági válság miatt. Az Egyesült Királyság már két éve küzd válsággal, ami arra sarkallja a fogyasztókat, hogy pénzt takarítsanak meg. Júliusban az infláció 14,9% volt az országban, és azóta, 2021 decemberétől kezdve, 14 alkalommal emelték a kamatokat.
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-kiskereskedője közölte, hogy több mint 2 000 Express kisboltjában több mint 50 alapvető terméket olcsóbb, sok esetben saját márkás alternatívákkal helyettesítenek. Az új termékek ára több esetben kevesebb mint harmada lesz az eredeti terméknek. A cég azzal indokolta a döntést, hogy az árérzékeny vásárlók egyre inkább a saját márkás termékek felé fordulnak.
Az NIQ piackutató májusi adatok szerint a brit szupermarketekben az saját márkás termékek értékesítése 2023-ban kétszer olyan gyorsan nőtt, mint a márkás termékeké.
A Tesco új saját márkás termékcsaládot is bevezet, beleértve a Tesco penne tésztát és a Tesco sima mogyoróvajat. Mindkettő fele annyiba fog kerülni, mint a korábban készleten lévő márkás termék. A fagyasztott Tesco zöldborsó ára majdnem 40%-kal olcsóbb lesz, mint a helyettesített márka terméke.
A Tesco közölte, hogy az új termékeket augusztus végéig szállítják ki az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Bonitásvizsgálattal jelentős pénzösszegeket takaríthatnak meg a cégek
A bonitásvizsgálat egy speciális pénzügyi elemzési folyamat, aminek keretén belül…
Tovább olvasom >Gazdasági fellendülés lassú ütemben várható – a DUIHK legfrissebb felmérése
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) 2024 őszi gazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >