A Tesco a kötelezőnél is többel segíti a családokat
Június 1-től a Tesco kiegészíti a vásárlóknak nyújtott kedvezményrendszerét a rendeletben előírt akciós árucikkekel. Az elmúlt időszakban az áruházlánc folyamatosan gyarapította eszköztárát, hogy felvértezze vásárlóit az infláció elleni küzdelemre.
A mintegy 600 árgaranciás, hetente pedig hozzávetőlegesen 20 bombaáras, valamint körülbelül 1000 Clubcard-áras termékkínálatában a vállalat május elején további több mint 2000 árucikkre vezetett be a korábbiaknál átlagosan 9,4 százalékkal alacsonyabb árakat. Ezek keretében a Tesco már eddig is jelentős, a hamarosan kötelező minimum 10 százaléknál rendszerint jóval nagyobb kedvezményeket nyújtott minden termékkörben. A június 1-től érvényes tescós akciók között pedig például 50 százalék kedvezménnyel értékesített vaj, 48 százalék kedvezményt tartalmazó tejföl és 45 százalékkal olcsóbb friss zöldség is található.
A Tesco számos lehetőséggel segíti a háztartási költségkeret optimalizálását. Az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat, így az ezeket tartalmazó vásárlói kosár a Tescónál kerül a legkevesebbe. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a polcokon és online bombaáron, melyeknél a kedvezmény mértéke az 50 százalékot is elérheti. Emellett hetente több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok pedig mindezen felül keddenként 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.
„A magyar vásárlóknak tartósan alacsony árakra van szükségük, ezért is alakítottunk ki egy olyan, többpilléres kedvezményrendszert, amelynek keretében termékkínálatunk egy jelentős része mindig kedvezményes áron érhető el. Ezen fix elemek mellett a piac alakulásától függően folyamatosan vezetünk be további kedvezményeket. Ilyen például a májusban indult árszintcsökkentés, amely 2000 termékre vonatkozik. A június 1-jén életbe lépő minimum 10 százalékos kötelező akciónál már eddig is több kedvezményt nyújtottunk vásárlóinknak, pár nap múlva pedig, a szabályozásnak megfelelően újabb árcsökkentett termékekkel bővítjük a választékot üzleteinkben és online is”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója.
A Tesco ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.
A vásárlók a kormány által meghatározott 20 termékkör mindegyikében a 10 százalékot általában jelentősen meghaladó Clubcard- és bombaáras kedvezményekkel találkozhatnak. A június 1-jén induló akciós időszakban többek között az alábbiakkal:
- Friss csirkefelsőcomb; 32%
- Tesco friss pecsenyekacsa; 22%
- Friss pulykamellfilé; 22%
- Tesco csont nélküli sertéskaraj (400 g); 37%
- Marhalábszár csont nélkül; 31%
- Tesco darált sertéshús (500 g); 23%
- Seafood Hungary lazacburger (200 g); 17%
- Seafood Hungary rozmaringos-bazsalikomos lazacfilé (250 g); 10%
- Herz sonka/karaj (90 g); 38%
- Grill Master grillkolbász (300 g); 32%
- Kométa kemencés sült csirke- vagy pulykamellsonka; 30%
- Sága Life virsli (280 g); 28%
- Sága füstli (350 g); 26%
- Pick Nosztalgia szeletelt párizsi (100 g); 26%
- Pick Rákóczi szalámi (750 g); 25%
- Riska tejföl (1 kg); 48%
- Magyar Tejföl (330 g); 36%
- Magyar Tej 2,8%-os (1 l); 36%
- Jogobella joghurt hozzáadott cukor nélkül (150 g); 36%
- Jogobella joghurt (900 g); 26%
- Magic Milk laktózmentes joghurt (150 g); 26%
- President szeletelt sajt (100 g); 44%
- Hajdú grillsajt (240 g); 31%
- Szarvasi mozzarella (100 g); 31%
- Magyar Sajt (szeletelt trappista, 125 g); 28%
- Magyar Vaj (100 g); 50%
- Vénusz kenőmargarin (450 g); 28%
- Ráma kenőmargarin (400 g); 24%
- Kőrösi tömlős juhtúró (100 g); 36%
- Magyar Rögös Túró (450 g); 34%
- Monini extra szűz olívaolaj (500 ml); 34%
- fűszeres Tigris cipó; 33%
- francia bagett (110 g); 40%
- teljes kiőrlésű vekni (297 g); 28%
- félbarna fonott cipó (405 g); 28%
- Kanizsa parasztkenyér (500 g); 28%
- kávés csavart rúd (88 g); 50%
- sajttal szórt stangli (80 g); 41%
- diós búrkifli (100 g); 33%
- ciabatta (300 g); 32%
- cukkini; 45%
- magyar kígyóuborka; 43%
- magyar friss saláta; 40%
- magyar paprika; 40%
- magyar eperparadicsom (250 g); 40%
- görögdinnye; 42%
- banán; 30%
- Globus ketchup (840 g); 42%
- Knorr risotteria (175 g); 29%
- Maggi alapok (39 g); 20%
- Nescafé instant kávé (1 kg); 23%
- Lavazza Qualitá Oro őrölt kávé (1 kg); 20%
- Jana ízesített ásványvíz (1,5 l); 40%
- Pepsi szénsavas üdítőital (1,75 l); 32%
- Apenta light szénsavas üdítőital (1,5 l); 33%
- Schweppes szénsavas üdítőital (1,5 l); 29%
- Yippi gyümölcsital (0,33 l); 31%
- Kubu gyümölcsital (0,3 l); 26%
- Cappy gyümölcslé (1 l); 25%
- Cerbona zabpehelyliszt (500 g); 17%
- Koronás szirupcukor bodzához (100 g); 20%
- Soós 4 tojásos száraztészta (200 g); 45%
- Gyermelyi 4 tojásos makaróni (500 g); 24%
- Ben’s rizs (500 g); 19%
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >