A természetes kozmetikumok irányába fejlődik a szépségipar
Idén 23%-al több „természetes”, „etikus” kozmetikai termék kerül a piacra mint egy évvel korábban – derült ki a Mintel piackutató legfrissebb felméréséből.
A vizsgálatból kiderült
az amerikai piacon kapható szépségápolási
termékek 30%-a esik a természetes, etikus
kategóriákban. Világméretben minden
hetedik termék organikus, tavaly az arány még
1:9-hez volt.
A gyártókat a kereskedők
is komolyan ösztönzik, a The Body Shop meghirdetett
stratégiája szerint 2010-re az üzleteikben
forgalmazott termékek 80%-a „természetes”
összetevőkből készül majd. A kereskedelmi hálózat
vállalta, hogy idén év végéig
minden csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható
lesz. Ez az arány jelenleg 30%-os.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >