A természetes kozmetikumok irányába fejlődik a szépségipar
Idén 23%-al több „természetes”, „etikus” kozmetikai termék kerül a piacra mint egy évvel korábban – derült ki a Mintel piackutató legfrissebb felméréséből.
A vizsgálatból kiderült
az amerikai piacon kapható szépségápolási
termékek 30%-a esik a természetes, etikus
kategóriákban. Világméretben minden
hetedik termék organikus, tavaly az arány még
1:9-hez volt.
A gyártókat a kereskedők
is komolyan ösztönzik, a The Body Shop meghirdetett
stratégiája szerint 2010-re az üzleteikben
forgalmazott termékek 80%-a „természetes”
összetevőkből készül majd. A kereskedelmi hálózat
vállalta, hogy idén év végéig
minden csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható
lesz. Ez az arány jelenleg 30%-os.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >