A természetes kozmetikumok irányába fejlődik a szépségipar
Idén 23%-al több „természetes”, „etikus” kozmetikai termék kerül a piacra mint egy évvel korábban – derült ki a Mintel piackutató legfrissebb felméréséből.
A vizsgálatból kiderült
az amerikai piacon kapható szépségápolási
termékek 30%-a esik a természetes, etikus
kategóriákban. Világméretben minden
hetedik termék organikus, tavaly az arány még
1:9-hez volt.
A gyártókat a kereskedők
is komolyan ösztönzik, a The Body Shop meghirdetett
stratégiája szerint 2010-re az üzleteikben
forgalmazott termékek 80%-a „természetes”
összetevőkből készül majd. A kereskedelmi hálózat
vállalta, hogy idén év végéig
minden csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható
lesz. Ez az arány jelenleg 30%-os.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >