A természetes kozmetikumok irányába fejlődik a szépségipar
Idén 23%-al több „természetes”, „etikus” kozmetikai termék kerül a piacra mint egy évvel korábban – derült ki a Mintel piackutató legfrissebb felméréséből.
A vizsgálatból kiderült
az amerikai piacon kapható szépségápolási
termékek 30%-a esik a természetes, etikus
kategóriákban. Világméretben minden
hetedik termék organikus, tavaly az arány még
1:9-hez volt.
A gyártókat a kereskedők
is komolyan ösztönzik, a The Body Shop meghirdetett
stratégiája szerint 2010-re az üzleteikben
forgalmazott termékek 80%-a „természetes”
összetevőkből készül majd. A kereskedelmi hálózat
vállalta, hogy idén év végéig
minden csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható
lesz. Ez az arány jelenleg 30%-os.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >