A termelőtől a fogyasztóig: így működik a Supp.li
Különleges kistermelői termékeket segítenek piacra, kezelik az erőforrásokat, és automatizációs csatornaként működnek. A Supp.li, mint digitalizált termelői disztribútor a kezdetek óta segíti a Kifli.hu-t, egyre szélesebb hidat építve termelők és fogyasztók között.
Kiskereskedelmi üzletláncok, éttermek és szállodák: ezek az irányok jelentik a Supp.li startup fő fókuszait.
– Egyfajta piacra jutási ügyosztályként működünk a termelők felé, a Kifli.hu-nak pedig beszerzési, aggregációs partnerei vagyunk. Adatokkal, információkkal, tréningekkel segítjük a kistermelőket. Vonalkódot készítünk, marketingkampányokat szervezünk, megtanítjuk nekik, hogyan kell megfelelő márkázást kialakítani. Ha valamit nem tudnak megoldani, mi megcsináljuk helyettük a raktárban, legyen szó darabolásról, csomagolásról, vagy akár hűtésről, s eljuttatjuk a termékeiket az áruházláncok és a horeca felé is. Folyamatosan kutatjuk a termelőket, vagy ők találnak meg minket – sorolja a főbb tevékenységeket Balog Zsolt, a Supp.li ügyvezetője.
A Supp.linál nem a mennyiségi, hanem a minőségi limitet tartják szem előtt. Ha valakinek csak ötven csirkéje van, de megüti a cég által felállított mércét, akkor azokat elviszik három étterembe, mert a rendszer képes kezelni, hová kell az adott mennyiség.
– Alapelvünk, hogy minél hamarabb jusson el a polcokra az adott termék. A termelők behozzák az árut, amit mi a saját, 350 m2-es raktárunkban, saját minőségbiztosítási rendszerünk alapján előválogatunk. Hamarosan mi magunk is elmegyünk majd a termékekért, ráadásul idén duplájára bővülünk: új depókat építünk vidéken, ahová azok a termelők tudják elhozni a termékeiket, akik nem jutnak fel Pestre – teszi hozzá Balog Zsolt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >IT-biztonsági megoldás közép- és nagyvállalatoknak a Yetteltől
Elsősorban közepes méretű és nagyvállalatok számára vezetett be fejlett IT-biztonsági…
Tovább olvasom >Kompromisszummentes a vegán étkezés a Vegajóval
Egészségesebb élet, boldogabb állatok, zöldebb bolygó – csupa olyan hívószavak,…
Tovább olvasom >