A termelőtől a fogyasztóig: így működik a Supp.li
Különleges kistermelői termékeket segítenek piacra, kezelik az erőforrásokat, és automatizációs csatornaként működnek. A Supp.li, mint digitalizált termelői disztribútor a kezdetek óta segíti a Kifli.hu-t, egyre szélesebb hidat építve termelők és fogyasztók között.
Kiskereskedelmi üzletláncok, éttermek és szállodák: ezek az irányok jelentik a Supp.li startup fő fókuszait.
– Egyfajta piacra jutási ügyosztályként működünk a termelők felé, a Kifli.hu-nak pedig beszerzési, aggregációs partnerei vagyunk. Adatokkal, információkkal, tréningekkel segítjük a kistermelőket. Vonalkódot készítünk, marketingkampányokat szervezünk, megtanítjuk nekik, hogyan kell megfelelő márkázást kialakítani. Ha valamit nem tudnak megoldani, mi megcsináljuk helyettük a raktárban, legyen szó darabolásról, csomagolásról, vagy akár hűtésről, s eljuttatjuk a termékeiket az áruházláncok és a horeca felé is. Folyamatosan kutatjuk a termelőket, vagy ők találnak meg minket – sorolja a főbb tevékenységeket Balog Zsolt, a Supp.li ügyvezetője.
A Supp.linál nem a mennyiségi, hanem a minőségi limitet tartják szem előtt. Ha valakinek csak ötven csirkéje van, de megüti a cég által felállított mércét, akkor azokat elviszik három étterembe, mert a rendszer képes kezelni, hová kell az adott mennyiség.
– Alapelvünk, hogy minél hamarabb jusson el a polcokra az adott termék. A termelők behozzák az árut, amit mi a saját, 350 m2-es raktárunkban, saját minőségbiztosítási rendszerünk alapján előválogatunk. Hamarosan mi magunk is elmegyünk majd a termékekért, ráadásul idén duplájára bővülünk: új depókat építünk vidéken, ahová azok a termelők tudják elhozni a termékeiket, akik nem jutnak fel Pestre – teszi hozzá Balog Zsolt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből
A Kifli.hu negyedik évfordulóját ünnepelve több mint 400 óvodában 45…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >