A termelőtől a fogyasztóig: így működik a Supp.li
Különleges kistermelői termékeket segítenek piacra, kezelik az erőforrásokat, és automatizációs csatornaként működnek. A Supp.li, mint digitalizált termelői disztribútor a kezdetek óta segíti a Kifli.hu-t, egyre szélesebb hidat építve termelők és fogyasztók között.
Kiskereskedelmi üzletláncok, éttermek és szállodák: ezek az irányok jelentik a Supp.li startup fő fókuszait.

Balog Zsolt
ügyvezető igazgató
Supp.li
– Egyfajta piacra jutási ügyosztályként működünk a termelők felé, a Kifli.hu-nak pedig beszerzési, aggregációs partnerei vagyunk. Adatokkal, információkkal, tréningekkel segítjük a kistermelőket. Vonalkódot készítünk, marketingkampányokat szervezünk, megtanítjuk nekik, hogyan kell megfelelő márkázást kialakítani. Ha valamit nem tudnak megoldani, mi megcsináljuk helyettük a raktárban, legyen szó darabolásról, csomagolásról, vagy akár hűtésről, s eljuttatjuk a termékeiket az áruházláncok és a horeca felé is. Folyamatosan kutatjuk a termelőket, vagy ők találnak meg minket – sorolja a főbb tevékenységeket Balog Zsolt, a Supp.li ügyvezetője.
A Supp.linál nem a mennyiségi, hanem a minőségi limitet tartják szem előtt. Ha valakinek csak ötven csirkéje van, de megüti a cég által felállított mércét, akkor azokat elviszik három étterembe, mert a rendszer képes kezelni, hová kell az adott mennyiség.
– Alapelvünk, hogy minél hamarabb jusson el a polcokra az adott termék. A termelők behozzák az árut, amit mi a saját, 350 m2-es raktárunkban, saját minőségbiztosítási rendszerünk alapján előválogatunk. Hamarosan mi magunk is elmegyünk majd a termékekért, ráadásul idén duplájára bővülünk: új depókat építünk vidéken, ahová azok a termelők tudják elhozni a termékeiket, akik nem jutnak fel Pestre – teszi hozzá Balog Zsolt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >