A termékhigiénia megőrzésének céljából tervezett üvegport mutattak be
Az LG Electronics (LG) fejlett anyagokkal foglalkozó üzletága PuroTecTM néven egy új antimikrobiális üvegport vezetett be. Az innovatív anyagot a termékhigiénia megőrzésének céljából tervezték, és felhasználása igen sokrétű.
Az anyag neve a Pure (tiszta), Protect (védelem) és Technology (technológia) szavak összevonásából származik. A gombásodásgátló és antibakteriális tulajdonságokkal rendelkező PuroTec megakadályozza a mikroorganizmusok elterjedését és az ezzel járó szagokat. Az üvegport különböző anyagokba – például műanyagokba, festékekbe és gumiba – lehet beépíteni. A tartós antimikrobiális anyag kémiailag stabil és jól tűri a hőingadozást is, valamint nem színeződik el.
Az LG először 1996-ban kezdte el az antimikrobiális üvegpor fejlesztését, és mára mintegy 219 szabadalommal rendelkezik az üvegpor gyártásával és alkalmazásával kapcsolatban. A vállalat az antimikrobiális üvegport a dél-koreai Changwonban található LG Smart Parkban gyártja, amelynek éves termelési kapacitása 4500 tonna. Idén a vállalat az üvegpor értékesítését olyan jelentős ázsiai piacokra terjeszti ki, mint Kína, Vietnám és India, és éves szinten több mint 700 százalékos forgalomnövekedésre számít.
Az LG a jövőben jelentősen növelni kívánja a fejlett anyagokkal foglalkozó üzletágát, ennek megfelelően nemzetközi kiállításokon mutatja be a PuroTec-et a potenciális globális ügyfeleknek.
A PuroTec nemrég elnyerte az „Év Innovációja” díjat a Chinaplas kiállításon, Ázsia legnagyobb műanyag- és gumiipari kiállításán Sanghajban. Az LG ebben a hónapban az Egyesült Államokban, Orlandóban is bemutatta a terméket a National Plastics Exposition (NPE) kiállításon, amelyet a világ három legnagyobb műanyagipari eseménye között tartanak számon.
„Elkötelezettek vagyunk a fejlett anyagokkal foglalkozó üzletágunk felépítése mellett, és biztosak vagyunk benne, hogy ez új lendületet hoz majd B2B üzletágunk, az üzleti megoldások divízió számára”
– mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „További beruházásokkal támogatjuk a kutatás-fejlesztést, hogy növeljük az üvegport tartalmazó anyagok hatékonyságát és minőségét, és új alkalmazási lehetőségeket tárjunk fel a háztartási készülékek kategóriájában és azon túl.”
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >