A termékfejlesztés felé fordul a Győri Likőrgyár Zrt.
Az utóbbi évek átlagosan 150 millió forintos technológiai beruházásai után a termék- és márkafejlesztés felé fordul a Győri Likőripari Zrt. – mondta el Barabás Attila vezérigazgató a társaság fennállásának 130. évfordulója alkalmából rendezett keddi sajtótájékoztatón.
Kiemelte: a tavalyi évet az előző esztendeivel szinte megegyező, 4,85 milliárdos árbevétellel és 120 millió forint adózás utáni eredménnyel zárta a társaság, amely egyaránt jelen van a top prémium, a közepes árú és az olcsó termékek kategóriájában. Céljuk az, hogy termékfejlesztéseik révén sikeresen alkalmazkodjanak az idén vagy jövőre már a fogyasztás felét adó otthoni és a bérfőzött párlatok jelentette kihívásokhoz – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >