A termékfejlesztés felé fordul a Győri Likőrgyár Zrt.
Az utóbbi évek átlagosan 150 millió forintos technológiai beruházásai után a termék- és márkafejlesztés felé fordul a Győri Likőripari Zrt. – mondta el Barabás Attila vezérigazgató a társaság fennállásának 130. évfordulója alkalmából rendezett keddi sajtótájékoztatón.
Kiemelte: a tavalyi évet az előző esztendeivel szinte megegyező, 4,85 milliárdos árbevétellel és 120 millió forint adózás utáni eredménnyel zárta a társaság, amely egyaránt jelen van a top prémium, a közepes árú és az olcsó termékek kategóriájában. Céljuk az, hogy termékfejlesztéseik révén sikeresen alkalmazkodjanak az idén vagy jövőre már a fogyasztás felét adó otthoni és a bérfőzött párlatok jelentette kihívásokhoz – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >