A termékfejlesztés felé fordul a Győri Likőrgyár Zrt.
Az utóbbi évek átlagosan 150 millió forintos technológiai beruházásai után a termék- és márkafejlesztés felé fordul a Győri Likőripari Zrt. – mondta el Barabás Attila vezérigazgató a társaság fennállásának 130. évfordulója alkalmából rendezett keddi sajtótájékoztatón.
Kiemelte: a tavalyi évet az előző esztendeivel szinte megegyező, 4,85 milliárdos árbevétellel és 120 millió forint adózás utáni eredménnyel zárta a társaság, amely egyaránt jelen van a top prémium, a közepes árú és az olcsó termékek kategóriájában. Céljuk az, hogy termékfejlesztéseik révén sikeresen alkalmazkodjanak az idén vagy jövőre már a fogyasztás felét adó otthoni és a bérfőzött párlatok jelentette kihívásokhoz – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új fizetési rendszerrel és vevővédelemmel teszi biztonságosabbá a vásárlást a Jófogás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


