A termékfejlesztés felé fordul a Győri Likőrgyár Zrt.
Az utóbbi évek átlagosan 150 millió forintos technológiai beruházásai után a termék- és márkafejlesztés felé fordul a Győri Likőripari Zrt. – mondta el Barabás Attila vezérigazgató a társaság fennállásának 130. évfordulója alkalmából rendezett keddi sajtótájékoztatón.
Kiemelte: a tavalyi évet az előző esztendeivel szinte megegyező, 4,85 milliárdos árbevétellel és 120 millió forint adózás utáni eredménnyel zárta a társaság, amely egyaránt jelen van a top prémium, a közepes árú és az olcsó termékek kategóriájában. Céljuk az, hogy termékfejlesztéseik révén sikeresen alkalmazkodjanak az idén vagy jövőre már a fogyasztás felét adó otthoni és a bérfőzött párlatok jelentette kihívásokhoz – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >