A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >