A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >