A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti
Az Atmedia több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott árszínvonalnövelésnek és a portfolió stabil nézettségének köszönhetően a túlkeresletet éves szinten kezelni tudja.

Van válasz a jelenségre
Ugyanakkor azt az Atmedia is megerősíti, hogy ilyen túlkeresleti helyzetben az eddigieknél szignifikánsan magasabb, a túlkereslet mértékének megfelelő áremelés szükséges a 2024-es évre, ahogyan ez már a környező országokban bejelentésre is került. Erre a lépésre mind a szállítási biztonság, mind pedig a tartalomelőállítás színvonalának megőrzése miatt van szükség.
Ezen túlmenően a hirdetők és a médiaügynökségek oldaláról gyakorlattá kell válnia mind a pontos éves vállalásoknak, beleértve a költések tervezett szezonalitását is – a várható kereslet pontosabb meghatározása érdekében, mind pedig az időben történő kampány-lejelentéseknek, mert ezzel segíthetnék az inventory tervezést és gazdálkodást.
Kapcsolódó cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet
2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >