A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti
Az Atmedia több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott árszínvonalnövelésnek és a portfolió stabil nézettségének köszönhetően a túlkeresletet éves szinten kezelni tudja.

Van válasz a jelenségre
Ugyanakkor azt az Atmedia is megerősíti, hogy ilyen túlkeresleti helyzetben az eddigieknél szignifikánsan magasabb, a túlkereslet mértékének megfelelő áremelés szükséges a 2024-es évre, ahogyan ez már a környező országokban bejelentésre is került. Erre a lépésre mind a szállítási biztonság, mind pedig a tartalomelőállítás színvonalának megőrzése miatt van szükség.
Ezen túlmenően a hirdetők és a médiaügynökségek oldaláról gyakorlattá kell válnia mind a pontos éves vállalásoknak, beleértve a költések tervezett szezonalitását is – a várható kereslet pontosabb meghatározása érdekében, mind pedig az időben történő kampány-lejelentéseknek, mert ezzel segíthetnék az inventory tervezést és gazdálkodást.
Kapcsolódó cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop: több száz termék ára csökkent, a kormány bővítheti a kört
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Turizmus: enyhén romló konjunktúra, de még mindig a legjobb a gazdasági szektorok között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Minimálisan erősödött az euróövezet gazdasági aktivitása augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >