A tejipar innovátoraként uralja a piacot a Mizo
A Bonafarm – mely a régió egyik meghatározó élelmiszergazdasági vállalatcsoportja – hús- és tejágazati marketingkommunikációs csapataiban egyvalami biztosan közös: újító módon gondolkoznak olyan márkákat és termékeket pozicionálva, amelyek generációk óta velünk vannak. A korosztályban és érdeklődésben egyaránt diverz csapatokat olyan szakemberek alkotják, akik egymásra és a fogyasztókra egyaránt figyelnek. Segítségükkel most betekintést nyerhetünk a PICK és a MIZO márkák kulisszái mögé.
A Sole-Mizo Zrt. a magyar tejtermékgyártás egyik legjelentősebb szereplője. A legtöbb tejágazati kategóriában piacvezető vagy kiemelkedő szerepet betöltő MIZO márka kommunikációját egy háromfős márkamenedzsment-csapat irányítja. Harcsa Beáta, stratégiai és marketingvezető így fogalmaz: „A fogyasztói igények, trendek folyamatosan változnak, és fontos felismerni, hogy mindenki mást szeret, másként szeret táplálkozni – és ez így is van jól. A Mizo márka megbízható, friss, tápláló és sokszínű termékválasztékán keresztül mi biztosítani tudjuk, hogy mindenki megtalálja magának a megfelelő tejterméket, legyen bármi is az elvárása. Mi ebben remélünk trendszetterek lenni” – tette hozzá.
A Mizo számos innovációval jelent meg az elmúlt években a magyar piacon, új kategóriákat vezetett be, és rendszeresen újít valamit a hagyományos kategóriákban is.
„A fogyasztói igények gyökeresen meg tudnak változni, akár a leghétköznapibb termékeknél is” – fejti ki Varga Aliz, senior brand manager. „Elegendő csak a laktózmentes életmódra gondolni – amit az egyre nagyobb teret nyerő egészségtudatosság és az egyre gyakrabban diagnosztizált érzékenység, intolerancia egyaránt felerősít. A másik oldalon azt tapasztaljuk, hogy most már íztudatosság is jellemzi a mai fogyasztókat. Ezekre az igényekre elsőként szeretnénk válaszolni.”
A Mizo a laktózmentes tej kategóriában az elsők között jelent meg a piacon, ma pedig már adalékmentes, illetve zsír- vagy cukorcsökkentett termékeivel is több kategóriában jelen van. Ezeken túlmenően helyet kap több prémium termék is a palettán, így például a piacon egyedülálló, 6 hetes érlelésű trappista sajt, amely a kifinomultabb fogyasztói igényeket hivatott kiszolgálni.
A csapat munkájának egyik legfontosabb része az, hogy mindig felismerjék, hogy mi a fontos a magyar fogyasztónak: milyen ízvilág, mely fogyasztói momentumok és milyen fogyasztási szokások jellemzik a hétköznapjaikat és a különleges alkalmakat.
Erre jó példa a Mizo kávé és ízesített tejital kínálata, amely a mai rohanó világ „on-the-go” igényének tökéletesen megfelel, változatos ízvilággal, a speciális igényekkel bírók számára pedig triplazéró (cukormentes, zsírcsökkentett, laktózmentes) változatokkal.
„A Mizo Coffee Selection kávéitalokkal a Mizo teremtette meg az azóta is dinamikusan növekvő dobozos kávé kategóriát. Az Art Coffee kampány keretein belül pedig a koronavírus-járvány idején kihoztuk a művészetet a múzeumok zárt kapui mögül: a kávésdobozokra több híres festőművész alkotásai kerültek rá és jutottak így el több millió háztartásba” – mondta el Bagi Krisztina, senior brand manager. Az egyedi csomagolásokat két rangos nemzetközi szervezet is elismerte (Red Dot Design Awards 2021 és Pentawards 2021).
A márka más kategóriában is minőségi újító, erre jó példa a magyar Érték és Minőség Nagydíj, amit a Mizo Túró Rudiért vehetett át a cég 2021-ben. „A közkedvelt túródesszertet nem csak ízvilágában gondoltuk újra, de talán egy kisebb csokiforradalmat is indítottunk a piacon egyedüli, tejcsoki bevonatos változatunkkal” – mondta el a szakember.
A Mizo fontosnak tartja környezetünk megóvását is, sőt, a fogyasztó kezét sem engedi el: „A mi tejünk. A mi jövőnk.” című fenntarthatósági jelentését 2021-ben adta ki a Mizo, amiért Zöld Béka (Deloitte Magyarország) díjat is kapott „A legjobb első jelentés” kategóriában. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A nyerstej termelői ára 17 százalékkel emelkedett egy év alatt
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >