A Tej Világnapját ünnepli a Lidl és a Tej Terméktanács
A Tej Világnapja alkalmából megerősíti együttműködését a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország. A megállapodás további erősítésének célja, hogy elősegítsék a hazai tejtermelő gazdák termékeinek szélesebb körű megismertetését.
A Nemzetközi Tejszövetség 1957 óta minden év május utolsó keddjén tartja a Tej Világnapját. A Lidl és a Tej Terméktanács egyet ért abban, hogy a jó minőségű magyar tej és tejtermékek fogyasztása fontos része a kiegyensúlyozott táplálkozásnak, hiszen számos tápanyag, vitamin és nyomelem forrása.
„Szeretnénk, ha a vásárlók minél szélesebb köre megismerné és fogyasztaná a magyar tejtermelők termékeit, amelyek rendkívül jó minőségűek.” – mondta Lukács László, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. „A Lidl-lel való együttműködésünk sikeresnek bizonyult, ezért is tervezünk további közös akciókat” – tette hozzá.
A Tej Terméktanács és a Lidl 2013-ban kötött együttműködési megállapodást annak érdekében, hogy közös erővel tegyék ismertté a magyar beszállítók termékeit a hazai és nemzetközi piacon. A közös munka sikerének eredménye, hogy az együttműködés 2014-ben is folytatódik.
„A már több mint egy éve elindított Lidl a magyar beszállítókért programunk legfőbb célja, hogy támogassuk a magyar termelőket, népszerűsítsük a magyar termékeket. A Tej Terméktanáccsal való együttműködésünk stratégiai pontja a programnak, közösek a céljaink” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl-ben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék érhető el, melyek egy része (például sajtok, kefír vagy a tejszín) rendszeres exporttermék is, három célországba jutnak el. Az elmúlt évben összesen közel 42 millió liter magyar tejet értékesített az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >