A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja, amely során a hatékonyságot, a szinergiák kihasználását és a magas minőséget igyekszik egyedülálló módon összehangolni. A vállalat a digitális szolgáltatásokba, a fenntarthatóságba, az üzlethálózatba és a munkatársak fejlesztésébe invesztált jelentősen az elmúlt évben.
Fókuszban a munkavállalók támogatása és képzése
A munkavállalók támogatása és a minőségi munkakörnyezet megteremtése kiemelt terület a dm számára. A stabil anyagi feltételek mellett béren felüli juttatás és számos jólléti elem áll a munkavállalók rendelkezésére. Pozíciótól függetlenül mindenkinek egész éves egészségbiztosítási csomag jár a vállalatnál, az egyéni fejlődéshez pedig továbbra is folyamatos képzési lehetőséget biztosítanak, ezeken az elmúlt gazdasági évben közel 1400 kolléga vett részt. Az üzletek java része képzőhelyként is funkcionál, több mint 10 éve fogadnak szakmai gyakorlatos tanulókat a duális képzés keretein belül.
További fejlesztések az omnichannel értékesítés terén
A dm jövőbeli digitális lehetőségei szempontjából igazi mérföldkő volt a 2023/2024-es gazdasági évben az országspecifikus IT-rendszerek egyesítése egy közös rendszerbe: ezzel a folyamatok mind a 14 dm országban egységesek lettek. A digitális szolgáltatásokból a vásárlók is profitálnak, hiszen a dm úttörő szerepet tölt be az omnichannel kiskereskedelemben. Ennek fontos eleme a dm App, amely nemcsak a bevásárlás terepe, hanem a termékinformációk fontos és innovatív felülete is. Az online és az offline térben is kiemelt fókuszt kap a drogéria active beauty törzsvásárlói programja, amelynek több mint 1,3 millió regisztrált tagja van.
Invesztíciók a fenntarthatósági célok eléréséért
A dm folytatja a beruházásokat az üzlethálózat terén is: a 2023/24-es gazdasági évben 21 üzlet vált le a fosszilis energiahordozókról, valamint összesen 9 üzlet, a saját tulajdonú érdi raktáruk, valamint a pátyi bérraktáruk tetején található napelem. A logisztikai hálózata dekarbonizációjának részeként intermodális szállítást vezetett be a dm tavaly.
A fenntarthatósági célok elérésének fontos mérföldköve, hogy a dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból, a szihalmi erőműből szerzi be áramszükségletének 30%-át.
Tovább folytatják a társadalmi felelősségvállalási programokat
A drogéria továbbra is aktív a társadalmi felelősségvállalás terén, a női egészség edukáció és a menstruációs szegénység terén is aktív szerepet kívántak vállalni: könnyen befogadható ismeretanyag létrehozásában segítették anyagi forrás biztosításával a Budapesti Orvostanhallgatók Egyesületét, illetve hátrányos helyzetű kiskamaszokat és nőket támogattak menstruációs higiéniai eszközökkel a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködve, ezt 2025-ben is folytatják. A dm mindig is figyelt arra, hogy társadalmi ügyekben aktívan részt vegyen, állandó CSR-programjainak köszönhetően 260 családnak biztosítottak pelenkatámogatást az elmúlt évben is 25 millió forint értékben, óvodások napvédelmét segítette a Nap gyermekei program, a Black Friday átszínezésével pedig évek óta az aznapi forgalom 5%-át jótékony célra ajánlják fel.
A 2025-ös év egy új kommunikációs irányt is hozott, a #egészenén címmel tizenkét országban indított a dm-kampányt, amely során abban is szeretnék támogatni vásárlóikat, hogy felfedezzék és megtalálják önmagukat, úgy alakítsák életüket, ahogyan az leginkább megfelel a saját elképzeléseiknek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >