A technológia segítségével „némítja” el a chips ropogását a PepsiCo Doritos márkája
A más játékosok ropogtatása miatt bosszankodó játékosokat célzó szoftver mesterséges intelligenciát és gépi tanulást használt több mint 5000 ropogtatás elemzéséhez.
Bár a PepsiCo Doritos chipsek népszerűek a játékosok körében, hangos ropogásuk régóta frusztráció forrása.
Az ital- és snackóriás becslése szerint az amerikai játékosok 85 százaléka fogyasztott Doritost az elmúlt három hónapban, ugyanakkor közel egyharmaduk jelezte, hogy mások ropogtatása elvonja a figyelmüket a játéktól, és befolyásolja a teljesítményüket.
Annak érdekében, hogy „a ropogtatást a játékosok mind megtarthassák maguknak”, a márka a „Doritos Silent”-tel rukkolt elő. A letölthető Doritos Crunch Cancellation szoftver bekapcsolt üzemmódban képes érzékelni a ropogó hangokat, és elhallgattatja azokat, miközben a játékosnál a hang érintetlen marad.
A szoftver, amelynek kifejlesztése hat hónapig tartott, mesterséges intelligencia és gépi tanulás használatával elemzett több mint 5000 különböző ropogó hangot.
Míg a PepsiCo nagyrészt a szeszélyes fogyasztók igényeit kielégítő rágcsálnivalók, illetve italok létrehozására összpontosít, a Doritos Silent a chips-fogyasztást és a játékot teszi élvezetesebbé megszüntetve a frusztráció egyik fő forrását.
Ugyanakkor a Doritost fogyasztó személy számára megmarad a ropogtatás élménye, ami a PepsiCo szerint az egyik fő oka annak, hogy az emberek egyáltalán élvezik a chipset.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >