A technológia segítségével „némítja” el a chips ropogását a PepsiCo Doritos márkája
A más játékosok ropogtatása miatt bosszankodó játékosokat célzó szoftver mesterséges intelligenciát és gépi tanulást használt több mint 5000 ropogtatás elemzéséhez.
Bár a PepsiCo Doritos chipsek népszerűek a játékosok körében, hangos ropogásuk régóta frusztráció forrása.
Az ital- és snackóriás becslése szerint az amerikai játékosok 85 százaléka fogyasztott Doritost az elmúlt három hónapban, ugyanakkor közel egyharmaduk jelezte, hogy mások ropogtatása elvonja a figyelmüket a játéktól, és befolyásolja a teljesítményüket.
Annak érdekében, hogy „a ropogtatást a játékosok mind megtarthassák maguknak”, a márka a „Doritos Silent”-tel rukkolt elő. A letölthető Doritos Crunch Cancellation szoftver bekapcsolt üzemmódban képes érzékelni a ropogó hangokat, és elhallgattatja azokat, miközben a játékosnál a hang érintetlen marad.
A szoftver, amelynek kifejlesztése hat hónapig tartott, mesterséges intelligencia és gépi tanulás használatával elemzett több mint 5000 különböző ropogó hangot.
Míg a PepsiCo nagyrészt a szeszélyes fogyasztók igényeit kielégítő rágcsálnivalók, illetve italok létrehozására összpontosít, a Doritos Silent a chips-fogyasztást és a játékot teszi élvezetesebbé megszüntetve a frusztráció egyik fő forrását.
Ugyanakkor a Doritost fogyasztó személy számára megmarad a ropogtatás élménye, ami a PepsiCo szerint az egyik fő oka annak, hogy az emberek egyáltalán élvezik a chipset.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >