A technológia segítségével „némítja” el a chips ropogását a PepsiCo Doritos márkája
A más játékosok ropogtatása miatt bosszankodó játékosokat célzó szoftver mesterséges intelligenciát és gépi tanulást használt több mint 5000 ropogtatás elemzéséhez.
Bár a PepsiCo Doritos chipsek népszerűek a játékosok körében, hangos ropogásuk régóta frusztráció forrása.
Az ital- és snackóriás becslése szerint az amerikai játékosok 85 százaléka fogyasztott Doritost az elmúlt három hónapban, ugyanakkor közel egyharmaduk jelezte, hogy mások ropogtatása elvonja a figyelmüket a játéktól, és befolyásolja a teljesítményüket.
Annak érdekében, hogy „a ropogtatást a játékosok mind megtarthassák maguknak”, a márka a „Doritos Silent”-tel rukkolt elő. A letölthető Doritos Crunch Cancellation szoftver bekapcsolt üzemmódban képes érzékelni a ropogó hangokat, és elhallgattatja azokat, miközben a játékosnál a hang érintetlen marad.
A szoftver, amelynek kifejlesztése hat hónapig tartott, mesterséges intelligencia és gépi tanulás használatával elemzett több mint 5000 különböző ropogó hangot.
Míg a PepsiCo nagyrészt a szeszélyes fogyasztók igényeit kielégítő rágcsálnivalók, illetve italok létrehozására összpontosít, a Doritos Silent a chips-fogyasztást és a játékot teszi élvezetesebbé megszüntetve a frusztráció egyik fő forrását.
Ugyanakkor a Doritost fogyasztó személy számára megmarad a ropogtatás élménye, ami a PepsiCo szerint az egyik fő oka annak, hogy az emberek egyáltalán élvezik a chipset.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >