A technológia segítségével „némítja” el a chips ropogását a PepsiCo Doritos márkája
A más játékosok ropogtatása miatt bosszankodó játékosokat célzó szoftver mesterséges intelligenciát és gépi tanulást használt több mint 5000 ropogtatás elemzéséhez.
Bár a PepsiCo Doritos chipsek népszerűek a játékosok körében, hangos ropogásuk régóta frusztráció forrása.
Az ital- és snackóriás becslése szerint az amerikai játékosok 85 százaléka fogyasztott Doritost az elmúlt három hónapban, ugyanakkor közel egyharmaduk jelezte, hogy mások ropogtatása elvonja a figyelmüket a játéktól, és befolyásolja a teljesítményüket.
Annak érdekében, hogy „a ropogtatást a játékosok mind megtarthassák maguknak”, a márka a „Doritos Silent”-tel rukkolt elő. A letölthető Doritos Crunch Cancellation szoftver bekapcsolt üzemmódban képes érzékelni a ropogó hangokat, és elhallgattatja azokat, miközben a játékosnál a hang érintetlen marad.
A szoftver, amelynek kifejlesztése hat hónapig tartott, mesterséges intelligencia és gépi tanulás használatával elemzett több mint 5000 különböző ropogó hangot.
Míg a PepsiCo nagyrészt a szeszélyes fogyasztók igényeit kielégítő rágcsálnivalók, illetve italok létrehozására összpontosít, a Doritos Silent a chips-fogyasztást és a játékot teszi élvezetesebbé megszüntetve a frusztráció egyik fő forrását.
Ugyanakkor a Doritost fogyasztó személy számára megmarad a ropogtatás élménye, ami a PepsiCo szerint az egyik fő oka annak, hogy az emberek egyáltalán élvezik a chipset.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >