A TCL a tévé-márkák közt első az IoT eszközök terén
A TCL Electronics (1070.HK) az elsők között teljesítette a nemzetközileg is elismert auditáló szervezet, a TÜV Rheinland kiberbiztonsági szabványát (ETSI EN 303 645). Ez az egyetlen olyan tanúsítvány, amelyet világszerte egységesen elfogadnak a fogyasztói IoT eszközök biztonságos működésének akkreditálására.
“A TCL-nél büszkék vagyunk rá, hogy az elsők között teljesítettük a TÜV Rheinland szabványát, amelynek köszönhetően egy elismert, független szervezet erősített meg abban, hogy jó úton járunk” – mondta el Kevin Wang, a TCL Industries Holding vállalat és a TCL Electronics vezérigazgatója. “A fogyasztói IoT-eszközök és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások személyes adatokat tárolnak. Ez a tanúsítvány igazolja, hogy eszközeink működése megfelel az általános adatvédelmi rendeleteknek” – tette hozzá.
A szóban forgó szabvány (ETSI EN 303 645) 13 rendelkezést határoz meg az IoT-eszközök biztonságának felmérésére vonatkozóan. Az ETSI illetékes bizottsága úgy tervezte meg a szabványt, hogy az felderítse az intelligens eszközöket érintő nagyszabású, elterjedt visszaéléseket. Ennek érdekében már a tervezés szakaszában vizsgálják a termékeket, egyúttal a jövőbeli gyártási sémákat is meghatározzák.
Fontos továbbá az is, hogy a szabvány nem csak a termék információbiztonsági szintjét méri fel, de egyúttal elősegíti a fogyasztók kiberbiztonsági tudatosságát is, és növeli az IoT termékekbe vetett bizalmat – ez a tanúsítvány az iparág, a tudomány és a kormányzat képviselőinek véleményét képviseli.
Kapcsolódó cikkeink
Kiberbiztonsági tanúsítványt szerzett az LG
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban megszerezte a globális tesztelő…
Tovább olvasom >Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >