A Target a Disney-vel társulva nyújt egyedi in-store élményt
Az elmúlt két évben a bolti élmény javításába igen sokat invesztáló és a játéküzletágra egyre nagyobb fókuszt helyező Target mintegy 65 in-store Disney-üzletet tervez nyitni az elkövetkező két évben: az első 25 októberben nyit, majd további 40 következik 2020 októberéig. A két vállalat közösen fejlesztette és tervezte a zenével, interaktív kijelzőkkel és fényképezési lehetőséggel gazdagított bolti élményt. A családok számára ráadásul egy „leülős” rész is helyet kap a shop-in-shop üzletekben, ahol Disney-filmeket lehet megnézni.
Az üzlet kínálatában több mint 450 termék szerepel majd 2–200 dollárig terjedő áron, ebből több mint 100 termék már rég nem elérhető.
Az újfajta digitális élményből ízelítő a Target.com/Disneystore linken látható.
Amennyiben a vállalás sikeres, nincs kizárva, hogy a Target a koncepciót más márkázott lehetőségek esetében is alkalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >A Target is a Temu nyomdokaiba lépne: közvetlen szállítással újítanának
Új üzleti modell bevezetésén dolgozik az amerikai Target diszkontlánc –…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >