A Target a Disney-vel társulva nyújt egyedi in-store élményt
Az elmúlt két évben a bolti élmény javításába igen sokat invesztáló és a játéküzletágra egyre nagyobb fókuszt helyező Target mintegy 65 in-store Disney-üzletet tervez nyitni az elkövetkező két évben: az első 25 októberben nyit, majd további 40 következik 2020 októberéig. A két vállalat közösen fejlesztette és tervezte a zenével, interaktív kijelzőkkel és fényképezési lehetőséggel gazdagított bolti élményt. A családok számára ráadásul egy „leülős” rész is helyet kap a shop-in-shop üzletekben, ahol Disney-filmeket lehet megnézni.
Az üzlet kínálatában több mint 450 termék szerepel majd 2–200 dollárig terjedő áron, ebből több mint 100 termék már rég nem elérhető.
Az újfajta digitális élményből ízelítő a Target.com/Disneystore linken látható.
Amennyiben a vállalás sikeres, nincs kizárva, hogy a Target a koncepciót más márkázott lehetőségek esetében is alkalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >