„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
„A szurkoló benned van” címmel indít kampányt a MOL, hogy minél több motivációt nyújtson a magyar csapatnak, amely hamarosan Európa legjobb labdarúgó-válogatottjaival méri össze a tudását Németországban. Kutatások bizonyítják, hogy a sportolókat eredményesebbé teszi a biztos érzelmi háttér és a szurkolók támogatása. A magyar focistáknak is szükségük van arra, hogy lássák és érezzék: egy egész ország bízik bennük. „A szurkoló benned van” kampány pedig éppen erről szól: megmutatja a csapatnak, hogy minden magyar szív értük dobog.
A kampányindító filmben Lukács László, a Tankcsapda frontembere, Epres Panni topmodell és Marics Peti énekes mondja el, hogy mit vállal a válogatott sikere esetén, de a saját fogadalmaik mellett minden szurkolót arra ösztönöznek, hogy kisebb-nagyobb vállalásokkal ők is álljanak oda a játékosok mögé. Ezzel egyidőben pedig a közösségi médiában is elindul a kihívások és vállalások sorozata, felületet biztosítva a szurkolók fogadalmainak.
A szurkolói hangulat fokozását és a közönség bevonását a MOL egy tippjátékkal is támogatja. A kontinenstorna idején a MOL Move applikációban fogadás indul, amellyel a vállalat az applikáció több mint egymilliós táborát is bekapcsolja a magyar csapat szurkolói közösségébe. A MOL Move kihívásban a regisztrált felhasználók szurkolói relikviákat és egyedi élményeket nyerhetnek. A játékban az egyes mérkőzések végeredményére lehet fogadni, a helyes tippekkel pedig a csapathoz köthető relikviákat nyerhetnek a szerencsések.
„Ahhoz, hogy a döntő pillanatokban higgyenek magukban a focisták, nekünk is hinnünk kell bennük – ezt a biztos alapot kívánja megteremteni a kampány. A kezdeményezés üzenete, hogy sokfélék vagyunk, de vannak közös értékeink, amelyekért hajlandóak vagyunk nemcsak kiállni, hanem akár kihívásokat is vállalni. Ugyanez a közösségformáló szándék vezette MOL-t, amikor úgy döntött, hogy a magyar csapatot támogató kampányt indít, hiszen ez egy határokon és országokon átívelő sportesemény, ami minden magyar szívét megdobogtatja. Ilyenkor együtt sírunk, együtt nevetünk, és büszkeséggel támogatjuk a nemzeti csapatot, amely országunk jó hírét viszi szerte a világban”
– fogalmazott Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
A Marco Rossival, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitányával, Epres Pannival, Marics Petivel és Lukács Lacival készült reklámfilm itt megtekinthető
Kapcsolódó cikkeink
Fény derült a zserbó titkára – ünnepi hagyomány újragondolva
Hagyomány és innováció találkozása az ünnepi asztalon: a MOL és…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >