„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
„A szurkoló benned van” címmel indít kampányt a MOL, hogy minél több motivációt nyújtson a magyar csapatnak, amely hamarosan Európa legjobb labdarúgó-válogatottjaival méri össze a tudását Németországban. Kutatások bizonyítják, hogy a sportolókat eredményesebbé teszi a biztos érzelmi háttér és a szurkolók támogatása. A magyar focistáknak is szükségük van arra, hogy lássák és érezzék: egy egész ország bízik bennük. „A szurkoló benned van” kampány pedig éppen erről szól: megmutatja a csapatnak, hogy minden magyar szív értük dobog.
A kampányindító filmben Lukács László, a Tankcsapda frontembere, Epres Panni topmodell és Marics Peti énekes mondja el, hogy mit vállal a válogatott sikere esetén, de a saját fogadalmaik mellett minden szurkolót arra ösztönöznek, hogy kisebb-nagyobb vállalásokkal ők is álljanak oda a játékosok mögé. Ezzel egyidőben pedig a közösségi médiában is elindul a kihívások és vállalások sorozata, felületet biztosítva a szurkolók fogadalmainak.
A szurkolói hangulat fokozását és a közönség bevonását a MOL egy tippjátékkal is támogatja. A kontinenstorna idején a MOL Move applikációban fogadás indul, amellyel a vállalat az applikáció több mint egymilliós táborát is bekapcsolja a magyar csapat szurkolói közösségébe. A MOL Move kihívásban a regisztrált felhasználók szurkolói relikviákat és egyedi élményeket nyerhetnek. A játékban az egyes mérkőzések végeredményére lehet fogadni, a helyes tippekkel pedig a csapathoz köthető relikviákat nyerhetnek a szerencsések.
„Ahhoz, hogy a döntő pillanatokban higgyenek magukban a focisták, nekünk is hinnünk kell bennük – ezt a biztos alapot kívánja megteremteni a kampány. A kezdeményezés üzenete, hogy sokfélék vagyunk, de vannak közös értékeink, amelyekért hajlandóak vagyunk nemcsak kiállni, hanem akár kihívásokat is vállalni. Ugyanez a közösségformáló szándék vezette MOL-t, amikor úgy döntött, hogy a magyar csapatot támogató kampányt indít, hiszen ez egy határokon és országokon átívelő sportesemény, ami minden magyar szívét megdobogtatja. Ilyenkor együtt sírunk, együtt nevetünk, és büszkeséggel támogatjuk a nemzeti csapatot, amely országunk jó hírét viszi szerte a világban”
– fogalmazott Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
A Marco Rossival, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitányával, Epres Pannival, Marics Petivel és Lukács Lacival készült reklámfilm itt megtekinthető
Kapcsolódó cikkeink
Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >