A szóbeszéd, mint marketingfogás
Számos kis- és középvállalkozás alkalmazza a szóbeszédet (word of mouth – WOM) és a szóbeszédmarketinget (WOMM) a vevők figyelmének felhívására – írja az Üzlet és Siker.
A szóbeszédmarketing – mely leginkább új termékek,
szolgáltatások esetén használható – régóta ismert jelenség,
és igen költséghatékony. A nagyobb cégek eszköztárában
nemigen található meg, leginkább olyan kis- és középvállalatok
élnek vele, melyek legfőbb terepe a lakossági fogyasztás világa,
ahol széles körű a kínálat, de kisebb és gyorsan módosuló a
kereslet. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetet elsősorban azok a
kis cégek élhetik túl, akik komolyan veszik a fogyasztók
befolyásolását, de ezt etikus módon teszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >