A szóbeszéd, mint marketingfogás
Számos kis- és középvállalkozás alkalmazza a szóbeszédet (word of mouth – WOM) és a szóbeszédmarketinget (WOMM) a vevők figyelmének felhívására – írja az Üzlet és Siker.
A szóbeszédmarketing – mely leginkább új termékek,
szolgáltatások esetén használható – régóta ismert jelenség,
és igen költséghatékony. A nagyobb cégek eszköztárában
nemigen található meg, leginkább olyan kis- és középvállalatok
élnek vele, melyek legfőbb terepe a lakossági fogyasztás világa,
ahol széles körű a kínálat, de kisebb és gyorsan módosuló a
kereslet. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetet elsősorban azok a
kis cégek élhetik túl, akik komolyan veszik a fogyasztók
befolyásolását, de ezt etikus módon teszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >